Pikkujoulun pukeutumisongelma

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Perjantaina olis pikkujoulut, ja mä en tiedä yhtään mitä mä laittasin päälleni.

Uusia en mene ostamaan ja vanhoista osan työkaverit on jo nähny. Ne mitä ei oo nähny on sellasia jotka ei mun mielestä sovi pikkujouluihin.

Eihän miehet muista mitä mulla oli päälläni kaks vuotta sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
no ei varmasti muista mitä on ollut 2vuotta sitten pääll :)Eikös pikkujouluissa pitäis olla pikkumustaa ;)

Tulee kylmä jos on liian lyhyttä ja/tai avaraa...

Ei vaan sitä ne ei olekaan muutes nähny, näyttäisköhän pikkumusta hyvältä. En muista missä mitoissa oon ollu kun oon sitä viimeks käyttänyt.

Mun mielestä onnistunut vaateostos on sellainen joka kestää aikaa ja käyttöä. Mitä väliä sillä on jos joku muistaa jonkun tosin hyvän ja kantajansa näköisen vaatteen entuudestaan? Sehän kertoo vaan sen ettei ihminen kuulu kulutushysteerikköihin, joiden pitää kokoajan saada jotain uutta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ostin muuten kerran suomessa ollessani hienon iltamekon siità torin kulmalta ;)

Niin siitä valintatalon vierestä?

Mä oon kuolannu siinä ikkunassa joskus. Mutta kun mä oon niin lyhkänen etten löydä helposti vaatteita. Tosin sinne mä kerkeisin poikkeemaan ruokiksella. Sit vielä se että mua ei nyt huvittais pistää yhtään rahaa juhlavaatteisiin, keväällä ostin 150? mekon (liian lyhyt käytettäväksi näin talvella).

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
ostin muuten kerran suomessa ollessani hienon iltamekon siità torin kulmalta ;)

Niin siitä valintatalon vierestä?

Mä oon kuolannu siinä ikkunassa joskus. Mutta kun mä oon niin lyhkänen etten löydä helposti vaatteita. Tosin sinne mä kerkeisin poikkeemaan ruokiksella. Sit vielä se että mua ei nyt huvittais pistää yhtään rahaa juhlavaatteisiin, keväällä ostin 150? mekon (liian lyhyt käytettäväksi näin talvella).

eikun se l. làhempànà linja-autoasemaa. niillà liike myòs pasaatissa (siellà kiva myòs pukumies)

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Eihän miehet muista mitä mulla oli päälläni kaks vuotta sitten?

No ei todellakaan muista eikä niitä edes kiinnosta.

Tarkkailetko itse, että onko sillä ja sillä miehellä sama puku päällä kuin viimeksi?

Yhteistyössä