Pikkujouluihin pukeutuminen ja pukeutuminen ylipäätään juhliin ja bilettämään.. Lukekaa kaikki!

  • Viestiketjun aloittaja Tyylitietoinen
  • Ensimmäinen viesti
kahden mami ja yhden vaimo
Entäs nämä?!

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSTz6cbXvXz8dYA71OUPVonhsMpqxTLJCqp7ygAiNTJU7kPaOUtaw

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRNo3ZX459xDENXRCMzUjBsAfciJcoozgJOXQvZVa0KEpXnOmwc6g

http://salonkijuoruja.files.wordpress.com/2010/11/21_11_21.jpg

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQkKP272r4A_N7Y57bsphUHkUZT05_sUTHaOVAC3TvPYEqcukLFpA

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT6y3J33E7EthoMyuYy8zr3dn1rRUL_uDuqHWBc7PN-zlinl02J_w

Ja nää kaikkiko muka on ihan kamalia baariasuja? :O No minä olen sitten mieluusti hyvältä näyttävä, tyylitajuton, nuori äit, jonka perään oma mieskin kuolaai! :)
 
kahden mami ja yhden vaimo
[QUOTE="vieras";25164288]Tuo on paras, siinä saappaat käyvät hyvin kun ei ole paljasta reittä.[/QUOTE]

Minä olen pukeutumassa niin ettei säärtä näy, ei "katkee" jalat! :D
 
Täytyy sanoa että itse en pukeutuisi koskaan noin minnekään. Enkä ole mikään vanha vaan muotia seuraava. Mutta kukin tavallaan. Kyllähän siellä baarissa näkee joskus nuorilla naisilla tuollaisia minihameita ja pitkiä saappaita mutta mun mielestä ne ei ole tyylikkäitä. Ehkä trendikäs voisi olla parempi sana.
 
"Vieras"
Pikkujoulujakin on monenlaisia. Yhdet pikkujoulut asiakkaan kanssa oli erään bändin keikalla. Ihan jo käytännön syistä ei avokkaat olleet oikeat, koska lattialla loppuillasta lasinsiruja. Farkut jalassa olisi hyvin sulautunut porukkaan. Toiseen pikkujoulut taas ihan pukujuhlat, joissa nainen housuissa tai muissa kuin pikku kengissä oli auttamatta alipukeutunut. Samoin kuin mies ilman pukua.
 
kahden mami ja yhden vaimo
No, mieluummin olen trendikäs, kuin tyylikäs. ;) Näyttäkääpä tyylitajuiset teidän pikkujouluasuja, tai mitä laittaisitte päälle, jos menisitte pikkujouluihin. :)
 
pyhjapah
Täysin 100% peesi! Tällaista yyliä mäkin ajoin viesteissäni takaa, tuolleen pukeudun pikkujouluihin enkä ole koskaan tuntenut itseäni alipukeutuneeksi! Kaikki me nuoremmat pukeudutaan noin ja sit nää 45+ naiset pitää ap:n tyylietiketistä kiinni jakkumekoissaan ja korkoavokkaissaan :D Eikä siinä mitään, kunhan on ite tyytyväinen! Mä ainakin oon. Ja voisin luulla et mun ikäiset työkaverit kattois vähän hitaasti jos mä tai joku muu samanikäinen tulis päällä aapeen kuvaamat tamineet päällä :p Joo ehkä sit 20 vuoden kuluttua.
 
Täytyy sanoa että itse en pukeutuisi koskaan noin minnekään. Enkä ole mikään vanha vaan muotia seuraava. Mutta kukin tavallaan. Kyllähän siellä baarissa näkee joskus nuorilla naisilla tuollaisia minihameita ja pitkiä saappaita mutta mun mielestä ne ei ole tyylikkäitä. Ehkä trendikäs voisi olla parempi sana.
Eli tyylikäs tarkoittaa tässä yhteydessä samaa kuin klassinen, perinteinen tai vanhanaikainen?

Et kyllä mielstäni voi perustella noiden asujen ei-tyylikkyyttä sillä, ettet itse pukeutuisi noin koskaan minnekään. Eihän mikään asu voi miellyttää kaikkia.
 
kahden mami ja yhden vaimo
Täysin 100% peesi! Tällaista yyliä mäkin ajoin viesteissäni takaa, tuolleen pukeudun pikkujouluihin enkä ole koskaan tuntenut itseäni alipukeutuneeksi! Kaikki me nuoremmat pukeudutaan noin ja sit nää 45+ naiset pitää ap:n tyylietiketistä kiinni jakkumekoissaan ja korkoavokkaissaan :D Eikä siinä mitään, kunhan on ite tyytyväinen! Mä ainakin oon. Ja voisin luulla et mun ikäiset työkaverit kattois vähän hitaasti jos mä tai joku muu samanikäinen tulis päällä aapeen kuvaamat tamineet päällä :p Joo ehkä sit 20 vuoden kuluttua.
Ah ihanaa! Vihdoinkin joku joka ymmärtää hyvän päälle! ;)
 
Blue
Mulla oli viime viikonloppuna korkeakorkoiset nilkkurit, leggarit (nahkajäljitelmää), upea juhlatoppi ja alla erittäin tukevat ja nostavat rintaliivit. Ja näytin h*lvetin upealta. Jopa niin upealta että suomalaisen eturivin bändin solisti iski silmää (ja olen kuitenkin kolmen lapsen äiti).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahden mami ja yhden vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25166557:
Eli tyylikäs tarkoittaa tässä yhteydessä samaa kuin klassinen, perinteinen tai vanhanaikainen?
.
Näinpä!!! Mun mielestä vanhanaikainen pukeutuminen, ei ole sama kuin tyylikäs!
 
kahden mami ja yhden vaimo
Mulla oli viime viikonloppuna korkeakorkoiset nilkkurit, leggarit (nahkajäljitelmää), upea juhlatoppi ja alla erittäin tukevat ja nostavat rintaliivit. Ja näytin h*lvetin upealta. Jopa niin upealta että suomalaisen eturivin bändin solisti iski silmää (ja olen kuitenkin kolmen lapsen äiti).
Kiva että oli kivaa! Tanttavaatteissa oleminen on mielestäni epämukavaa, eikä hivele itsetuntoa lainkaan, ja sen huomaa kaikki. :)
 
"vieras"
Siis MITÄ VITTUA? Pitääkö mun ottaa narikkaan mukaan toppahousut ja uggit kotimatkaa varten? :O

Eissaatana! En ota. Minusta joku pikkumekko ja avokkaat on hienojen ravintoloiden ja gaalaillallisten juttu. Jos menen paikalliseen yökerhoon pikkujouluaikaan puen spagettiolkaimisen minihameen ja siihen päälle tarvittaessa villatakin (siistimmän) ja sitten ne helvetilliset saapikkaat.

Ohuet sukkahousut on helvetistä kun niitä joutuu koko ajan tuijottamaan, että montakjo silmäpakoa niissä juoksee. Mä menen baariin ryyppäämään, en pönöttämään naisten vessaan tarkkailemaan irtoripsiäni.
 
Mitähän mulla oli päällä? Taisi olla polvien yläpuolelle oleva punavalkoinen mekko, mustat sukkahousut, mustat korkokengät ja punainen panta.

Mun mielestä vaatteiden lisäksi on tärkeätä, että on tukka ja meikit "samaa sarjaa" vaatteiden kanssa. Ei näytä kovin kivalta, jos on hieno asu ja päälle ei ole tehty mitään.
 

Yhteistyössä