Pikkuinkkuli, löysin ketjun jossa myönnät polttelevasi pilveä siloin tällöin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi olkoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
Alkuperäinen kirjoittaja Yx Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Niin se pilvi on huume siinä missä kokaiinikin tai heroiini. itse liikkunut paljon piireissä, missä ekana vedettiin pilveä, sitten piiskaa ja lopulta hepoa. Osa tyypeistä tällä hetkellä katkolla tai vankilassa, osa ehkä kuollut. ite en luojan kiitos sotkeutunut niihin kuvioihin vaan pistin välit poikki kun rupesin nyisen mieheni kanssa seurustelemaan ja perhettä perustamaan. Mulle riitti aina vaan viina B)

EI todellakaan, niinkuin itse sanoit, sulle riitti pelkkä viina.. Älä oikeesti ala selittään mikä on huumetta ja mikä ei, kun et kerta ole niitä edes kokeillut! iHME PIIRIT TEILLÄ..:))

no kun sinä tiedät huumeista ja olet poltellut..niin miksi et mene polttelemaan sitä sen pollisi-sedän nenän eteen...mä voin juoda viinaa sen edessä ja polttaa tupakkaa...riittääkö sulla kantti mennä polttelemaan hassista sen eteen |O |O |O

No minkä helkatin takia sitä tarvitsee sen poliisi-sedän nenun eteen mennä polttelemaan? Silloinhan saisi vain huumausainerikos syytteen omaan rekisteriin, ja eikös se olisi hyödyllistä pitää tyhjänä? Eikä kukaan halua putkassakaan varmaan päiväänsä viettää :headwall:

NO KUN SE ON LAITONTA...ettekö TE tajua :o |O :xmas:

Tajutaan kyllä että se on tällä hetkellä laitonta. Mutta niin on moni muukin asia laitonta suomessa, kuten esim. julkijuopottelu, silti moni ihminen julkijuopottelee esim. puistoissa vappuna ja muulloinkin. Kävelee punaisia päin yms. laitonta toimintaa harrastaa. Kai sinä paasaat heillekin miten he kehtaavatkaan viettää laitonta elämää?

Alkuperäinen kirjoittaja aply:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja qaz:
Kyllä minä pidän huonompana äitinä sellaista, joka ottaa joskus alkoholia.

ei nää voi olla tosissaan... :laugh:

Niin siis onhan se ihan yleisessä tiedossa että alkoholi ja tupakka on niin vaarallisia aineita että jos ne "keksittäisiin" nyt, niin ne tulisivat välittömästi laittomiksi aineiksi. Kannabiksella on sentään ihan oikeasti osoitetttu olevan käyttöä myös lääkekasvina, ja vähemmän vaarallinen aine se on kuin tupakka, puhumattakaan alkoholista! Porttiteorioista voin sanoa sen verran, että se että siirrytään kovempiin aineisiin johtuu siitä kun kannabis on laitonta, ja suurelta osin samat tahot välittävät sitä jotka välittävät kovempiakin aineita, joten voit joutua sen takia pahoihin piireihin. Poikkeuksiakin on onneksi, eli tätä porukkaa jotka kasvattavat ja pysyvät vain kannabiksessa ja välittävät sitä myös muille ilman että tyrkyttävät kovempia aineita. Nämä ihmiset eivät tee tätä rahan takia, kannabiksen kasvattelulla kun ei pääse rikastumaan.

Jos myös tupakan poltto kiellettäisiin lailla, niin nämä samat tahot alkaisivat kaupitella laitonta tupakkaa jotka myyvät kovempiakin aineita, jolloin taas tupakan ostajat joutuisivat näiden kovien aineiden piiriin. Ja sitten voitaisiin puhua että tupakka on portti kovempiin aineisiin, vaikka todellisuudessa se portti on juurikin se seura mistä sitä saa, ei itse aine.

Mielikuvien ja elokuvien pohjalta on turha mitään vikistä. Tai sitten että "mun serkku käytti ensin pilvee jne..." Eiköhän se eka päihde mistä kaikki lähtee ole kuitenkin se kuningas alkoholi.

...öh... minä nyt tartuin tuohon ottaa JOSKUS alkoholia...
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Viiden Viritys:
Empä noista huumeista hirveesti tiedä mutta ajattelen kuitenkin niin että saattaa aiheuttaa helpommin riippuvuuden kuin alkoholi tms. usein käytettynä..

Ei muuten aiheuta. Kansanterveyslaitos listaa alkoholin hieman heroiinia pahemmaksi riippuvuuden aiheuttajaksi.

Kannabis listataan hieman kahvia miedommaksi riippuvuuden aiheuttajaksi.

Peesi! Tätä mä en ymmärrä et miks ihmiset kuvittelee että siihen jää niin helposti koukkuun... Kait se on kun se listataan huumausaineeksi, ja kaikkiin huumausaineisiinhan jää heti koukkuun... näinhän meille on aina toitotettu. Todellisuus vain on eri.

Pilkun nus....ta...onko se poliliisi töissä vai ei..ja kummasta sä lähdet putkaan sen pilven polttelusta vai viinan juonnista...ja käräjille...ja juu se poliisi-setä ON töissä |O |O |O

Käynti käräjätalossa voi valottaa tätä maailmaa!

SIELLÄ ON SUURIN OSA ALKOHOLIN TAKIA!

Todennäköisemmin lähdet käräjille alkoholin takia.

Mennäänkö kokeileen...mä vuon viinaa sen poliisin edessä ja poltat pilvee...kattotaan sitten kumpi on käräjillä ja kumpi ei ;) :xmas: |O

Kyllä minä pidän huonompana äitinä sellaista, joka ottaa joskus alkoholia.

ei nää voi olla tosissaan... :laugh:

Niin siis onhan se ihan yleisessä tiedossa että alkoholi ja tupakka on niin vaarallisia aineita että jos ne "keksittäisiin" nyt, niin ne tulisivat välittömästi laittomiksi aineiksi. Kannabiksella on sentään ihan oikeasti osoitetttu olevan käyttöä myös lääkekasvina, ja vähemmän vaarallinen aine se on kuin tupakka, puhumattakaan alkoholista! Porttiteorioista voin sanoa sen verran, että se että siirrytään kovempiin aineisiin johtuu siitä kun kannabis on laitonta, ja suurelta osin samat tahot välittävät sitä jotka välittävät kovempiakin aineita, joten voit joutua sen takia pahoihin piireihin. Poikkeuksiakin on onneksi, eli tätä porukkaa jotka kasvattavat ja pysyvät vain kannabiksessa ja välittävät sitä myös muille ilman että tyrkyttävät kovempia aineita. Nämä ihmiset eivät tee tätä rahan takia, kannabiksen kasvattelulla kun ei pääse rikastumaan.

Jos myös tupakan poltto kiellettäisiin lailla, niin nämä samat tahot alkaisivat kaupitella laitonta tupakkaa jotka myyvät kovempiakin aineita, jolloin taas tupakan ostajat joutuisivat näiden kovien aineiden piiriin. Ja sitten voitaisiin puhua että tupakka on portti kovempiin aineisiin, vaikka todellisuudessa se portti on juurikin se seura mistä sitä saa, ei itse aine.

Mielikuvien ja elokuvien pohjalta on turha mitään vikistä. Tai sitten että "mun serkku käytti ensin pilvee jne..." Eiköhän se eka päihde mistä kaikki lähtee ole kuitenkin se kuningas alkoholi.

...öh... minä nyt tartuin tuohon ottaa JOSKUS alkoholia...
:xmas:

Ok. Onhan toi JOSKUS ehkä vähän liioiteltua tosiaan :D

Pilkun nus....ta...onko se poliliisi töissä vai ei..ja kummasta sä lähdet putkaan sen pilven polttelusta vai viinan juonnista...ja käräjille...ja juu se poliisi-setä ON töissä |O |O |O

Mennäänkö kokeileen...mä vuon viinaa sen poliisin edessä ja poltat pilvee...kattotaan sitten kumpi on käräjillä ja kumpi ei ;) :xmas: |O

Minä en polta pilveä edes hyvästä syystä

Alkuperäinen kirjoittaja DevilishDream:
Heh, nimerkki Yx Mies, kerrtoko millaista kokemusta sinulla huumeista? oletko ammattilainen esimerkiksi sosiaali- ja terveysalalla, tehnyt töitä narkkien kanssa? Vai ootko kenties itse koukussa aineisiin? Kerro, mua oikeesti kiinnostaa. :whistle: Ja edelleen pilvi on HUUME.
En ammattilainen, ystävä/tuttava piirissä tapauksia, ja itsellä niitä ennen omia kokemuksia. En koukussa, aikaa kulunut jo liki 15 vuotta, sitä ennen useiden vuosien enempi vähempi sekaisin olo, siitä pois päästy. En todellakaan yritä olla tällä saitilla mikään kaikkitietävä tai maailmanparantaja, vaan se mitä tänne kirjoitan on oikeesti sitä mitä olen elänyt ja mitä mieltä jostain asiasta olen! (kaikkihan ei voi samaa mieltä olla ;))

Asia eri pöljä, kaikkee ei ole Suomessa kielletty!!!

Ja tossa tilanteessa jos tötsyt vetäsee niin ei käräjille edes päädy. Jos setä seriffi ei o ilkeellä päällä niin tuskin reagi mitenkään - korkeintaan pyytää sammuttamaan tötsyn

[/quote]

Huoraaminen on kielletty, silti sitäkin tehdään :'( Antakee toisten pössytellä, se on oikeasti terveellisempää ku viinan juonti eikä haittaa yhtään jos muksut ei oo paikalla. Ihan samalla tavalla ku lärvejä vedettäessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:

Ja tossa tilanteessa jos tötsyt vetäsee niin ei käräjille edes päädy. Jos setä seriffi ei o ilkeellä päällä niin tuskin reagi mitenkään - korkeintaan pyytää sammuttamaan tötsyn

Niinpä. Tiedän eräänkin poliisin kenelle tötsytkin maistuu :xmas: :p

Kerran poltin savut, ex-mies oli tuolloin lastenvahtina ja lapset lähtivät samantien pariksi viikoksi lastenkotiin kun ex-mies päättikin tehä ilmotuksen!! Tästä on kohta vuosi aikaa, ja edelleen tämä äiti juoksee huumeseuloissa YHDEN kannabiksen polttokerran ansiosta. Väärinhän se on. Edelleenkin olen sitä mieltä, että mieluummin pikkusavut muutaman kerran vuodessa kuin alkoholia useammin.

No ei kannabiksen polttelusta käräjille joudu. Missä maailmassa sä oikein elät?

Ok. Onhan toi JOSKUS ehkä vähän liioiteltua tosiaan :D

Se ei ole ollenkaan liioiteltua silloin JOSKUS.

jos JOSKUS on humalassa, niin silloin joskus on joskus huono vanhemmaksi.

joo-o, just silloin päissäsi olet huono vanhemmaksi.

mutta muuten se ei kyllä vanhemmuuteen vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja j85:
Edelleenkin olen sitä mieltä, että mieluummin pikkusavut muutaman kerran vuodessa kuin alkoholia useammin.

Ennemmin pikkusavuissa vaikka kokoajan, kun alkoholia useammin. Päihtettömyys on tosin oikea valinta.

Yhteistyössä