pikku kuumeessa olevan 1-vuotiaan nukuttaminen parvekkeella

  • Viestiketjun aloittaja karhunpoika sairastaa
  • Ensimmäinen viesti
karhunpoika sairastaa
Nukuttaisitteko 1-vuotiasta parvekkeella päikkäreitä, jos on vain 37,2 kuumetta?
Tätä tässä pohdin, sisällä ei oikein nuku kunnolla, kun korkeintaan puoli tuntia! On flunsassa ja köhii vähän.
 
Voi nukuttaa.Ja voihan sen lapsen pistää valjaisiinkin jollakin virityksellä.Mä laitoin välillä sillain, kun lapsi oli jo isompi.Älä muuten sectiomum vie lapsiasi ulos, koska vastaan voi kävellä joku tupakoitsija tai pakokaasut voi mennä henkeen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
eihän tuo ole edes kuumetta ( lapsella ), pientä lämpöö vaan..? meillä pojalla oli eilen 38.5 ja nukku pihalla kun on helpompi siellä hengittää.. just ollaan lähdössä tässä lääkäriin korvia tarkistuttamaan...
No joo, lämpöähän toi vaan on, mut ku ei toi oo kauheesti sairastanu, onneks! Mä kans ajattelin ett tos partsil nukkuis paremmin, kun on kivempi raittiissa ilmassa hengitellä! Nii ja ku muutenkin toi sisällä nukkuminen on vähän hankalaa!
 
:O
Alkuperäinen kirjoittaja Sectiomumx3:
Sehän osaa jo itse mänkiä pois vaunuista ja tippuu vaikka alas sieltä. Lisäksi saisi haistella naapurien jatkuvaa tupakansavua.
:O mun 2v nukkuu parvekkeella ja tietää ettei tule sieltä itse pois..huutelee kun herää! ihmetyyppejä
 

Yhteistyössä