Pikku-Kammarin palautepuoli, negapalaute ja sama nimi kuin minulla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vidddu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vidddu

Vieras
Ketkä tietää Pikku-Kammarin facebookissa tietää sen palautepuolen. Siellä on annettu negaa ihmiselle jolla on sama nimi kuin minulla!! Miten tässä toimia? Tuollainen mustamaalaa minun maineeni kokonaan myyjänä ja ostajana! Onko tuo laillista?!?

no mistä tieät että se ei ole toinen, samanniminen ihminen? jos tiedät tämän varmasti niin ilmoita facebookin ylläpitoon että on tehnyt pofiilin väärällä nimellä, se lienee facbookin säännöissä kiellettyä

no mistä tieät että se ei ole toinen, samanniminen ihminen? jos tiedät tämän varmasti niin ilmoita facebookin ylläpitoon että on tehnyt pofiilin väärällä nimellä, se lienee facbookin säännöissä kiellettyä

Häh! Siis ihmisellä on sama nimi kuin minulla ja on saanut negatiivistä vihjailua että hällä ei ole myytäviä tuotteita tai ei postita niitä. Hänestä puhutaan omalla nimellään ja mulla nyt sattuu olemaan sama nimi! Joten se leimaa meidät kaikki saman nimiset.

[QUOTE="aloittaja";24500952]Häh! Siis ihmisellä on sama nimi kuin minulla ja on saanut negatiivistä vihjailua että hällä ei ole myytäviä tuotteita tai ei postita niitä. Hänestä puhutaan omalla nimellään ja mulla nyt sattuu olemaan sama nimi! Joten se leimaa meidät kaikki saman nimiset.[/QUOTE]

Kurja juttu, voisitko lisätä nimeesi vaikka toisen nimesi alkukirjaimen, tai ottaa tuossa yhteydessä käyttöösi lempinimen?

[QUOTE="aloittaja";24500952]Häh! Siis ihmisellä on sama nimi kuin minulla ja on saanut negatiivistä vihjailua että hällä ei ole myytäviä tuotteita tai ei postita niitä. Hänestä puhutaan omalla nimellään ja mulla nyt sattuu olemaan sama nimi! Joten se leimaa meidät kaikki saman nimiset.[/QUOTE]

:) no onneks ihmiset on silti vastussaa vaan ittestään siinä mielessä että jos se kerta mustamaala omaa nimeään niin saa toki niin tehdä. saatko facebooknimesi vvaihettua niin että siinä näkyy myös sun toinen nimi niin ei niin herkästi mee sekasin. tai myy huutiksessa nikillä.

meinaatko että jos mun nimi on anneli auer niin mää voin vaatia korvauksia siltä toiselta anneli auerilta koska kaikki luulee nyt MUA murhaajaksi??

Auts! Eipä käy kateeksi, tuolla on aika rääväsuista palautetta välillä :( Jos teet itsekin siellä kauppaa niin ehdotan et postaat sinne oman viestin jossa kerrot että et ole kyseinen henkilö vaan teillä on sama nimi. Eiköhän mee läpi jos ei mikään kovin harvinainen nimi ole.

:) no onneks ihmiset on silti vastussaa vaan ittestään siinä mielessä että jos se kerta mustamaala omaa nimeään niin saa toki niin tehdä. saatko facebooknimesi vvaihettua niin että siinä näkyy myös sun toinen nimi niin ei niin herkästi mee sekasin. tai myy huutiksessa nikillä.

meinaatko että jos mun nimi on anneli auer niin mää voin vaatia korvauksia siltä toiselta anneli auerilta koska kaikki luulee nyt MUA murhaajaksi??

Sie et nyt taida tajuta? Siis kukaan ei mustamaalaa omaa nimeään.
Ja miksi minä vaihtaisin nimen sellaiseksi jossa näkyy toinen nimeni? Koska silti tämä toinen saman niminen voi jatkaa negojen saamista ja silti ihmiset ajattelee että se voin olla minä. ?!?

Ja voi elämä tuota sun anneli auer esimerkkiä. Mä en edes vaivaudu kommentoimaan sitä.

[QUOTE="vieras";24500997]Auts! Eipä käy kateeksi, tuolla on aika rääväsuista palautetta välillä :( Jos teet itsekin siellä kauppaa niin ehdotan et postaat sinne oman viestin jossa kerrot että et ole kyseinen henkilö vaan teillä on sama nimi. Eiköhän mee läpi jos ei mikään kovin harvinainen nimi ole.[/QUOTE]

Näin ajattelin tehdä mutta silti ihmismieli voi olla kummallinen. Niille jää päähän vain joku neganimi mutta ei sitten se puolustus.

[QUOTE="aloittaja";24501009]Näin ajattelin tehdä mutta silti ihmismieli voi olla kummallinen. Niille jää päähän vain joku neganimi mutta ei sitten se puolustus.[/QUOTE]

Tää on ihan totta, inhottava juttu!

Yhteistyössä