Pikku-Huopalahti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja phuopalahteen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse asuin siellä lasteni kanssa 94-2005 ja tykkäsin. Luonto on lähellä, hyvät kulkuyhteydet jne. rehellisesti sanon, että siellä asuu myös kohtuu paljon mamuja, mutta silloin oli rauhallista, kun siellä asuttiin. Nyt huhut kertoo, että siellä on jotain jengejä, siis nuorisopoppoita, mutta missäs niitä ei olisi.
Plussaksi senon myös sen, että koska Pikku-H ei ole Alkoa ei ostaria, ei siellä ole sellaita kokoontumispaikaa, nissä oli oudompia hiippareita kerääntyneenä.
Minä siis tykkäsin, muitakin mielipiteitä on varmasti. Kouluista olin tyytyväinen siinä lähellä olevaan pidemmän historian omaavaan kouluun kun oman kylän kouluun. Sitä suositteln lämpimästi.

Itse asuin siellä lasteni kanssa 94-2005 ja tykkäsin. Luonto on lähellä, hyvät kulkuyhteydet jne. rehellisesti sanon, että siellä asuu myös kohtuu paljon mamuja, mutta silloin oli rauhallista, kun siellä asuttiin. Nyt huhut kertoo, että siellä on jotain jengejä, siis nuorisopoppoita, mutta missäs niitä ei olisi.
Plussaksi sanon myös sen, että koska Pikku-H ei ole Alkoa ei ostaria, ei siellä ole sellaista kokoontumispaikaa, missä oli oudompia hiippareita kerääntyneenä.
Minä siis tykkäsin, muitakin mielipiteitä on varmasti. Kouluista olin tyytyväinen siinä lähellä olevaan pidemmän historian omaavaan kouluun kun oman kylän kouluun. Sitä suositteln lämpimästi.

Pikku-Huopalahti on jännä paikka, jotenkin "tekemällä tehty", arkkitehtuuri ei mua miellytä. Mutta rauhallisen oloinen, paljon lapsiperheitä, viikonloppuisin sunnuntaikävelijöitä jne. Aika huonot kaupat taitaa olla? Mitkähän ovat lähimmät isommat?

Mutta ei tosiaankaan paha paikka, se mitä olen käynyt. :)

En ole asunut, mutta arkkitehtuuri aika levoton. Mun silmä ei lepää...

img_0206.jpg

Yhteistyössä