pikkarit aina märkänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tää on jo noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tää on jo noloa

Vieras
ärsyttää ku viikon tullu tosi vetistä valkkaria ja pikkarit aina märkänä.
en tykkää pikkuhousunsuojista yhtään ja siks en niitä käytä,joten joudun monta kertaa päivässä vaihtaan kuivat pikkarit..
onko tää nyt ihan normaalia vuotaa tälleen?
ja mistä se johtuu???

Jos se ei ole tulehdus, niin jotkut on vaan märempiä. Toisaalta sillon pysyy kyllä limakalvot paremmassa kunnossa.

Minkäslaisii pikkarinsuojii oot käyttänyt ku et tykkää? Ne semmoset muovipintaset, joissa on pieniä reikiä, on kauheita. Must libresset on parempia kuin Allwaysit.

Mitä hävettävää siinä on, ettei ole kuiva toosa?

mä oon kokeillu varmaan kaikkia pikkari suojia mut en vaan tykkää. ei mua hävetä että on märkä toosa mut on se ny inhottavaa ku housut märkänä.
miesystävä tosin innoissaan ku aina kosteena.
eikä tätä oo ollu ku viikon. mut eikös toi vetinen valkkari oo ollu monella merkki muustakin ku tulehduksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä oon kokeillu varmaan kaikkia pikkari suojia mut en vaan tykkää. ei mua hävetä että on märkä toosa mut on se ny inhottavaa ku housut märkänä.
eikä tätä oo ollu ku viikon. mut eikös toi vetinen valkkari oo ollu monella merkki muustakin ku tulehduksesta?

Ahaa, toi ei siis oo sun normaali olotila... Voi olla tulehduskin. Tai ovulaatio? Ovulaation aikana tulis semmosta aika sitkeetä, kananmunamaista. Onko jotain erilaista hajua ollut, mitä ei yleensä oo? Ettei oo se kalatulehdus? :D

Alkuperäinen kirjoittaja tää on jo noloa:
ärsyttää ku viikon tullu tosi vetistä valkkaria ja pikkarit aina märkänä.
en tykkää pikkuhousunsuojista yhtään ja siks en niitä käytä,joten joudun monta kertaa päivässä vaihtaan kuivat pikkarit..
onko tää nyt ihan normaalia vuotaa tälleen?
ja mistä se johtuu???

Ei sulla ole mitään hormonia nyt käytössä joka olisi voinut valkovuodon muuttaa vetiseksi?

joo, teini-iästä

siis ku tää on ihan vetistä, niin ku vettä.ihan vähä paksumpaa ja tuntee oikeen välillä ku sitä valuu. ja ei haise yhtään millekkään,onneks =)
mut jotai syytä kai tuohon on. ei oo kutinaa,kirvelyä eikä mitää muutakaan mikä viittais mihinkää tulehdukseen..
oviksesta ei mitää tietoa ku kierukka poistettu 13.4 ja sen jälkeen vuoto kesti 6pv yks päivä väliä ja sitte kaks semmosta tuhrupäivää

Mä jo olin lähes varma, että täällä joku teinipoika kirjoittelee ;)

Mikä niissä pikkuhousunsuojissa mättää? Mä taas käytän melkein aina. Joskus harvoin tuntuu, että hankaa ja silloin pidän parin päivän tauon. Koskaan ei ole ollut mitään tulehduksia ton takia. Oletko kokeillut esim. pidempää mallia niistä suojista?

raskaus vois olla mahollista mut en sitä jotenki usko et ois heti kierukan poiston jälkeen tärpänny. ja ku tiiä ees millon ois järkevintä testata..
en mä osaa sanoo mikä niissä pikkarinsuojissa mättää mut en vaan yksinkertasesti tykkää. oon kokeillu pienet,mediumit ja larget ja monia monia eri merkkejä mut en vaan tykkää. siteitäkään en käytä.

raskaus vois olla mahollista mut en sitä jotenki usko et ois heti kierukan poiston jälkeen tärpänny. ja ku tiiä ees millon ois järkevintä testata..
en mä osaa sanoo mikä niissä pikkarinsuojissa mättää mut en vaan yksinkertasesti tykkää. oon kokeillu pienet,mediumit ja larget ja monia monia eri merkkejä mut en vaan tykkää. siteitäkään en käytä.

Kyllä voi heti tärpätä. :)

oon kyllä kuullu kans että voi tärpätä mut jotenki se tuntuu mahdottomalta ku ekaa yritettiin kaks vuotta..
ja tää aikasempi viittaus eräältä ikääni liittyen, olen luultavasti jo teini-iän ylittänyt kun kumminki ollaan 23..
ja yhteen kans että hormonikierukka oli mut muuten ei mitään hormonivalmisteita oo ollu käytössä.
millon mun siis kannattas testailla mahdollista raskautta ku en kumminkaan tiedä millon pitäis menkkojen alkaa. ennen kierukkaa oli epäsäännölliset..

Yhteistyössä