Pikakysymys joululahja "koreista"

Olen tehnyt kaikenmoista koria vuosien mittaan: hedelmäkoria, herkkukoria, hiustenhoito etc etc...

Tänä vuonna ajattelin, että olisko ihan tyhmä laittaa semmonen nätti siivouskori? Kotimaisia pesuaineita kodin pesuun etc johonki nättiin sankoon tms.

Oisko ihan tyhmä? :xmas:

Minä en jaksa noit ihmisiä millä on jo ihan kaikkea... tää on niin tuskaa, mutta en viitteis niitä suututtaakaan :ashamed:
 
,
Mä voisin kyllä sanoo et jos teidän mielestä täällä on noin paskasta niin varmaan parempi kun ette käy täällä enää.. :whistle:

Riippuu varmaan ihmisestä kelle vois antaa tuollaisen
 
v
Mitä sä oot laittanu sellaseen herkkukoriin? Tai mitä mä laittaisin lasten hoitotätille tulevaan koriin viinin ja kynttilöiden lisäks (se rakastaa noita kynttilöitä ja viiniä siks ne on must) =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mitä sä oot laittanu sellaseen herkkukoriin? Tai mitä mä laittaisin lasten hoitotätille tulevaan koriin viinin ja kynttilöiden lisäks (se rakastaa noita kynttilöitä ja viiniä siks ne on must) =)
No mitä milloinkin... välillä olen leiponut itse mm maustekakun ja sit lusikkaleipiä, lisäks glögiä manteleiden ja rusinoiden kera. Noit korit on paljon vaihdelleet.

Välil on ollut suklaata, teetä, kahvia, servettiä, kynttilät... joskus on ollut jotain keittiöpyyhettä, liinaa, patakinnasta.

Onhan noita koreja jo aika monenlaisia tullut laitettua. Vähän saajasta on riippunut.

Suurin ongelma on mulla nyt kaikkien nirsot ja krantut saajat, mitä niille tänä vuonna keksis

:wave:
 

Yhteistyössä