Harmi, että menit juuri nyt gynelle, etkä 2-3 viikon päästä. Itselleni kävi aivan samoin. Sairastan pcota, eikä minulla ole kiertoa ollenkaan. Olin juuri saanut ajan gynelle, että saisin terolutteja, joilla jo vuoden ajan poissa olleet kuukautiseni saataisiin taas tulemaan. Gyne ultrasi nuo pco-rakkuloden tilanteet, ja siellä näkyikin tyhjä raskauspussi. Sanoivat että tuulimuna, ei sykettä, ei mitään elonmerkkejä. Annettiin uusi aik 1,5 viikon päähän, jolloin saisin tyhjennyslääkkeet ja varmistettaisiin vielä tämä tuulimuna, kun ei mitenkään voinut mistään laskea viikkoja kun ei ole kerran kiertoa. No, 1,5 viikon päästä näkyikin sitten syke ja viikoiksi merkittiin 6. Olin vain liian ajoissa liikkeellä. Oli muuten pisimmät ja itkuisimmat 1,5 viikkoa ne. Nyt vierellä 6kk ikäinen "tuulimuna"

Eli odota rauhassa. Jos kyseessä on tuulimuna, se ei ole vaarallinen kuten esim. kohdunulkoinen. Se tulee kyllä itsellään pois jos ei tyhjennyslääkkeitä ehdi ottamaan, hyvässä lykyssä muutaman viikon kuluessa tälle raskauspussillesi ilmestyy syke

Jos lasta toivot, niin hirmuisesti peukkuja sulle!