pikaisesti apuja kaipaan ampiaisenpistoihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perkeleen ampiaiset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perkeleen ampiaiset

Vieras
Hakusessa kaikki mahd.poppaskonstit ampiaisenpistoihin.

Olen siis ainakin jonkin verran allerginen ampiaisille. -Tytön kanssa oltiin metsässä syömässä puolukoita, kun neiti oli astunut ampiaispesään. Häntä pisti kaksi, minua kolme kun yritin saada niitä hänen vaatteista pois.

Päivystyksessä kävin, mutta ei lääkäri voinut tehdä muuta kun antoi panadolia ja pidin kylmää. Olen raskaana 8vko:lla niin ei voinut antaa lääkettä. Kurkku turposi vähän, vaikka pisti korvaan peukaloon ja silmäkulmaan... Seurannassa olin n.1H, mut eipä paljon auttanut. Pistos sattui n.18.15 vieläkin polttaa kirvelee ja särkee NIIN perkeleesti. Koko ajan pitää olla kylmäpussi, muuten kipu niiiiiin karmee =(

KAIKKI NEUVOT KULLAN KALLIIT

ps.kokeilin jo ruokasooda-vesitahaa, ei auttanut. Sellaisen ohjeen löysin jostain.

antihistamiinia voinut antaa? kai niistä olisi sopiva löytynyt? pääsetkö apteekkiin? mikäs se olikaan se voide mikä auttaa mm. nokkosen polttamiin, jos tässäkin auttais? Ku en muista nimeä. :/

Soittivat synnärille, vko:lla 8 ei saa käyttää antihistamiinia. Muuten olisivat varmasti antaneet. VALKOSIPULIA, täytyy kokeilla... mihin sen pitäis auttaa? Särkyyn, poltteeseen vai jomotukseen? haisee meinaan sen verran pahalle ettei ihan heti tulis mieleen.

heh heh .... nehän seuras ettei sentään henki ollut vaarassa. Varmastikkin silloin jotain olis annettu tai varmasti olisi. Täällä vähän väsynyttä porukkaa... nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
PALASOKERINPALA.....paina pistoskohtaa sokerinpalalla ...se imee sitä "myrkkyä" sieltä pois...olis vaan tarvinnut tehdä heti ...mutta kokeile..ja paina ihan reilusi vaan :hug:

kiitos, huoasin saman vanhoista ketjuist ja just hirtin sokerinpalan peukaloon... korva vähän hankalampi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Soittivat synnärille, vko:lla 8 ei saa käyttää antihistamiinia. Muuten olisivat varmasti antaneet. VALKOSIPULIA, täytyy kokeilla... mihin sen pitäis auttaa? Särkyyn, poltteeseen vai jomotukseen? haisee meinaan sen verran pahalle ettei ihan heti tulis mieleen.

Mä en tiiä mihin ja millä tapaa auttaa, täältä eilen luin ja jäi vaan mieleen. Juu kannattaa kaikkea kokeilla jos jostain vaa löytyis apu. Tuu kertoo auttoko mitään.

Yhteistyössä