Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Itse liikkeet ja asennot tunnistaa se kapula itse mutta se sensorbar hiffaa mihin kohtaan ruutua sojotat sillä kapulalla.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja toni:Eli mitä varten tuo sensor bar sitten on?
se sensorbar on siks et se ottaa ne sun liikeet.. vai miten muuten kuvittelit et pystyt heilumaan ilman johtoja.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Itse liikkeet ja asennot tunnistaa se kapula itse mutta se sensorbar hiffaa mihin kohtaan ruutua sojotat sillä kapulalla.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Alkuperäinen kirjoittaja toni:Eli mitä varten tuo sensor bar sitten on?
se sensorbar on siks et se ottaa ne sun liikeet.. vai miten muuten kuvittelit et pystyt heilumaan ilman johtoja.
eli liikkeisiin liittyy kuitenki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:mitään peliä ei voi pelata ilman sitä sensor bar läpykkää mikä sihdataan telkkarin keskelle, siis joko ylä tai alapuolelle töllöä..
Se tulee sen LAITTEEN mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Toni:Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:mitään peliä ei voi pelata ilman sitä sensor bar läpykkää mikä sihdataan telkkarin keskelle, siis joko ylä tai alapuolelle töllöä..
Aiemmin väitettiin toista. Sensor bar ei siis kuitenkaan tule pelin mukana?
Alkuperäinen kirjoittaja kanava:Onhan sinulla oikea kanava kun kone on päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja aaarrrggghhh:Alkuperäinen kirjoittaja kanava:Onhan sinulla oikea kanava kun kone on päällä?
Mistä mä tiedän mikä on oikee kanava? :ashamed:
Meil ei oo muita pelikonsoleita eikä oo pelattu mitään pelejä...
En käsitä ohjeista mitään, ne on liian teknisiä mulle :headwall: