Pikagalluppiaaaaaaa

Kumpaan teillä on varaa ja aikaa :D
Moni sanoo parketin puolesta, koska voi hioa ja lakata uusiksi, mutta justiinsa työkaverini, mr.puuseppä sanoi että käytännössä yks ja sama, kunhan tarpeeks kova laminaatti ja elää siististi.

Itse valitsin KL32 laminaatin.

[QUOTE="...";26308444]parketti. ettekö te just muuttanut uuteen taloon? :O

(laminaatti kopisee TODELLA ärsyttävän paljon)[/QUOTE]

Ihan jotaki muuta olen remppaamassa ko ommaa kotia. Minuaki ärsyttää kyllä se laminaatin äänekkyys. Mut nii... en tiä.

[QUOTE="...";26308495]Ja tosiaan jos on eläimiä niin eikös parketti ole parempi senkin takia. Kun saa hiottua ym. Ja jos pieniä lapsia niin heittelevät leluja ja jos tippuu jotain.[/QUOTE]

Oma napero ei kyllä tiettävästi vielä ole laminaattiin saanu aikaan tuhoja vaikka on paiskonu Herra ties mitä :D Mut kai se on laminaatissaki laadusta kii, mitä se kestää.

Oma napero ei kyllä tiettävästi vielä ole laminaattiin saanu aikaan tuhoja vaikka on paiskonu Herra ties mitä :D Mut kai se on laminaatissaki laadusta kii, mitä se kestää.

Joo ei ole omakohtaista kokemusta laminaatista, näin siis ajattelisin. Meillä ollut aina parketti. Anopilla on laminaatti ollut vuoden verran ja nyt kesällä vaihtavat sen pois, ei sitä kopinaa kestä kukaan ja tassuttelijat välillä vetää yörallia (koirat) niin anoppi ja appi heräävät siihen kopinaan. Ottavat parketin takas ja on monasti kironnut et miks edes tuli laitettua laminaatti :D (oon kyllä muistanut sanoa, että "mitäs mä sanoin" :whistle: )

Yhteistyössä