Pikaflirtti-sivusto

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Älkää missään nimessä antako luottokorttinne tietoja. Kun maksatte sen kolmen päivän kokeilun, hyväksytte samalla sen jälkeen alkavan kalliimman (n. 50 eur) paketin jatkuvan tilauksen. Samalla tietonne kopioidaan myös muutamalle heidän omistamalleen alasivulle, joista eroon pääseminen on erittäin hankalaa. Aina kun yrität sulkea jotain sivua, se yrittää pakkomyydä uuden sivun jäsenyyden.
 
vierailija
Kuulemma kuvani löytyy tuolta sivulta, vaikken ole sinne mitään ladannut enkä antanut lupaa, minulle viestittely maksaa 64 euroa ja tarjoan kuumaa seuraa jossain mainosbannerissa monta kertaa päivässä kännykkään. Koitin laittaa meiliä sinne, en vain tiedä, mikä kuva siellä edes on minusta, eivätkä hekään tiedä miltä näytän eli milläs tuon kuvan saa sieltä poistettua sitten? Ihan järkyttävää!
 
vierailija
Kuulemma kuvani löytyy tuolta sivulta, vaikken ole sinne mitään ladannut enkä antanut lupaa, minulle viestittely maksaa 64 euroa ja tarjoan kuumaa seuraa jossain mainosbannerissa monta kertaa päivässä kännykkään. Koitin laittaa meiliä sinne, en vain tiedä, mikä kuva siellä edes on minusta, eivätkä hekään tiedä miltä näytän eli milläs tuon kuvan saa sieltä poistettua sitten? Ihan järkyttävää!
Kuulin miespuoliselta kaverilta, että mun kuvat ja nimi on myös laitettu sivulle. Aion ilmottaa poliisille, ja auttais jos muut myös raportois,j heidän kuviaan käytetään näihin catfish profiileihin. Ehkä asialle tehdäänkin jotain jos tulee useampi ilmoitus.
 
vierailija
Älkää tehkö tuonne pikaflirttiin profiilia ja antako luottokorttinne tietoja. Itellä kävi niin että sitten ne kopioi tiedot toiselle sivulle, joka oli wildmeets sivusto jonka ulkoasu on lähes samanlainen kuin pikaflirtissä ja sinne oli tallentunut myös luottokortin tiedot. Laskutuksen peruuttaminen ja profiilin poistaminen on melko työläs prosessi ja jouduin sitten vielä tietenkin kuolettaa korttini. Ihan täyttä kusetusta on koko pikaflirtti.
 
vierailija
Tein tuonne 10 minuutin sähköpostilla ja ilman kuvaa profiilin.

Vartissa 63 tykkäystä ja viestiä "nuorilta naisilta". Uskooko joku oikeasti noihin feikkiprofiilibotteihin niin paljon että antaa luottokorttitiedot?
 
vierailija
Kuulemma kuvani löytyy tuolta sivulta, vaikken ole sinne mitään ladannut enkä antanut lupaa, minulle viestittely maksaa 64 euroa ja tarjoan kuumaa seuraa jossain mainosbannerissa monta kertaa päivässä kännykkään. Koitin laittaa meiliä sinne, en vain tiedä, mikä kuva siellä edes on minusta, eivätkä hekään tiedä miltä näytän eli milläs tuon kuvan saa sieltä poistettua sitten? Ihan järkyttävää!
Tee rikosilmoitus luvattomasta kuvan käytöstä
 
vierailija
Älkää missään nimessä antako luottokorttinne tietoja. Kun maksatte sen kolmen päivän kokeilun, hyväksytte samalla sen jälkeen alkavan kalliimman (n. 50 eur) paketin jatkuvan tilauksen. Samalla tietonne kopioidaan myös muutamalle heidän omistamalleen alasivulle, joista eroon pääseminen on erittäin hankalaa. Aina kun yrität sulkea jotain sivua, se yrittää pakkomyydä uuden sivun jäsenyyden.

Miten pääsit eroon maksuista ja muista
 
Luottomies
niin ja olen siis 40-vuotias nainen, kenen kuva jostain sinne on laittomasti ladattu!
Hei, rekkaudutaan ja tavataan me

Olen eron jälkeen miettinyt että minne kannattaisi rekkautua, mutta tämähän olisi hyvä ratkaisu molemmille, kun ollaan kunnollisia suomalaisia selvästi ja kaivataan luotettavaa kumppania.

Ps. olen reilun 1,5h kiinni, mutta palataanhan asiaan:)
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
PikaFlirtin ja esim NaughtyDate omistaja on sama firma. Nimenomaan tekee sitä, että jäsenyys tuleekin useammalle sivulle, ilman että edes huomaat. 3pv kokeilujakson jälkeen alkaakin kk veloitus, vaikka irtisanoisit kokeilujakson aikana. Itsellä menossa rekla heidän kanssaan ja seuraavaksi laitan Kuluttajavirastolle viestiä. Sivusto toimii kuitenkin suomeksi, mutta esim asiakaspalvelunumero jonne pitää tilauksen irtisanominen tehdä on täysin englanniksi.
 
DikkiDoktori
Juu, täysin huijaussivusto, ei missään ole niin tasaisesti naisia tarjolla, ja johan sen nyt huomasi kun sai sivun auki feikin sähköpostiosoitteen antamisen jälkeen, heti alkoi tulla tykkäyksiä ja viestejä naisilta.
 
vierailija
Hei olin tyhmä ja tein profiilin tonne paska sivulle mutta olin fiksu enkä mitään maksanut. Mutta sitä kysyisin että mitenkä tuo profiili poistetaan. Voivatko saada mun kortin tiedot, ja sitä kautta veloittaa. Täsmennän vielä että en ole kortin tietoja antanut enkä mitään maksanut.
 

Yhteistyössä