Aijaa? Meidän yksivuotiaalla todellakin tarvitaan. Tukka on pitkä ja paksu ja näyttää likaiselta jos sitä ei pese. Onko omat 1-vuotiaat lapsesi kaljuja?Ei 1-vuotiaan tukkaan kyllä vielä edes shampoota tarvita...
No ei kai yleensä, mut esim. meidän 1veellä on karstaa ja kun pehmennän sitä öljyllä niin hiukset on pakko pestä shampoolla sen jälkeen.Ei 1-vuotiaan tukkaan kyllä vielä edes shampoota tarvita...
Meidän 2v tytöllä on niin ohkaset ja lyhyet hiukset että ehkä 5krt oon lasten shampoolla pessyt kun on olleet ihan rasvassa tai ruossa tms mutta tavallisissa pesuissa ei koskaan mitään tarvetta kun taas 3v:lla pitkät ja paksut hiukset melkein alaselkään asti ja pakko pestä kerran viikossa shampoolla ja laittaa latvoihin hoitoainettakin.Mun lapsi on 4 vuotias enkä ole koskaan käyttänyt sen tukkaan shampoota. On kyllä poika, että en sitten teidä, jos tyttöjen hiuksia pitää shampoolla pestä???
No nyt on tosiaan "vähän" selityksen makua tuossa. HAH!Niin on, tosi ihanan tuoksuinen.
Oon tätä selittänyt jo monta kertaa, mutta menköön vielä. Niin kauan kun ihoa ja hiuksia ei ole "opetettu" noille pesuaineille, lika irtoaa aivan hyvin vedellä.