pika-apua(veroasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poitsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poitsuli

Vieras
mikä se juttu o mikä toimitetaa kelaa et saa mahdollisimman pienen veroprossa??nyt menee ihan liikaa veroa ja me kuollaa nälkää ku kaikki rahat menee laskuihi!tääl eilen joku sano et veroprosentti o kotihoidontuesta 4,5% miten sen nii pieneks saa????

lasketat verokortin sitä varten uudestaan verotoimistossa tai teet sen itse netissä pankkitunnuksilla. Siihen vaikuttavat myös erilaiset vähennykset, asuntolainan korot ym.

kysyykö ne puhelimes jotai summia mitä saan vuodessa tmv??joo ihan pihalla,mut tarvii sit ol kaikki liput ja laput nenän edessä jos jotai kysyvät!sitä veroprosenttia ei vissii saa itte määrätä?ihmettelen vaa ku mun mieheltä otetaa palkasta 11,5% ja ikinä se ei joudu maksaa mitää takasi ja multa otetaa se 20% ja joka vuosi maksan takasi 100? ja yli =(

Sosiaalietuuksista menee suurempi vero kuin palkasta. Siitä johtuu ero. Veroprosenttia ei saa itse päättää, vaan se määräytyy tiettyjen kaavojen mukaan tulojen ja vähennysten määrästä. Verotoimistossa tietävät enemmän, sinne vaan kaikki "tyhmät" kysymykset :)

Yhteistyössä