J
jelp
Vieras
Jaix, oon alkamassa tehä lihapullia, mut unohtu ostaa kermaviili, voinko käyttää sen asemasta maitoa vai käykö vesi paremmin??? Mausteena käytän sipulikeitto-ainespussia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie laitan vettä ja kevytkermaa tai maitoa... Siis puolet vettä ja puolet sit joko kermaa tai maitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie laitan vettä ja kevytkermaa tai maitoa... Siis puolet vettä ja puolet sit joko kermaa tai maitoa.
Thanks! Paljonkos niitä laitan, jauhelihaa 500g, 2 munaa ja 1dl korppujauhoja, eli paljonko tarvii nestettä?
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie laitan vettä ja kevytkermaa tai maitoa... Siis puolet vettä ja puolet sit joko kermaa tai maitoa.
Thanks! Paljonkos niitä laitan, jauhelihaa 500g, 2 munaa ja 1dl korppujauhoja, eli paljonko tarvii nestettä?
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja jelp:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie laitan vettä ja kevytkermaa tai maitoa... Siis puolet vettä ja puolet sit joko kermaa tai maitoa.
1 muna vaan, 2 dl nestettä, 1 dl korppujauhoja sanoisin minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja jelp:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie laitan vettä ja kevytkermaa tai maitoa... Siis puolet vettä ja puolet sit joko kermaa tai maitoa.
Kahdella munalla mennään kuten tähänkin asti, kelle se yks muna riittää... ;-)
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja jelp:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja jelp:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Mie laitan vettä ja kevytkermaa tai maitoa... Siis puolet vettä ja puolet sit joko kermaa tai maitoa.
Kahdella munalla mennään kuten tähänkin asti, kelle se yks muna riittää... ;-)
Mulle riittää vaan yksi muna! Muuten siitä tulee munakasta! :x Maistuu siis se mulukku liikaa.![]()