PIKA-APUA! KIHOMATOJEN HÄÄTÖ SAUNASSA??????????

  • Viestiketjun aloittaja häätö käynnissä
  • Ensimmäinen viesti
salainen
mulla on ollu niitä jo aika kauan enkä oo uskaltanu kertoo kellekkään ... , saaks niit pois
ilman mitää lääkkei o;; ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??! VASTATKAA PAKKO SAADA TIETÄÄ
 
[QUOTE="vieras";22425038]Hyi, miks ihmiset kaivaa peppuaan ja sit nuolee sormiaan. Ei niitä muuten tuu ku pepusta[/QUOTE]

Ei siihe tarvi kaivelua ja nuolemista. Pepusta tulevat joo mut leviävät hyvin tehokkaasti ihmisestä toiseen.
 
"Mä"
PYRVIN niminen lääke apteekista, saa ilman reseptiä! Ne pitää hoitaa, koska tartutat jatkuvasti muita, jos et hoida niitä!! Eikä tarvitse hävetä, ollaan mekin vaan ja ainostaan maapallon asukkeja. Lue nyt ihmeessä netistä lisää TAI KYSY APTEEKISTA!!! Tsemppiä, onhan tässä rulianssia, kun joutuu PESEmään KAIKKI VUODEVAATTEET ja kuulemma matotkin, varsinkin lastenhuoneen matot, sanoivat apteekista. Lelut pestävä, PYYHITTÄVÄ ovenkahvat, valonkatkasimet jne jne, mihin vaan ihminen ikinä koskeekaan, ne voi tarttua vaikkapa kaupan kassalla olevasta maksupäätteestä ! JA HOITO TOISTETAAN KAHDEN VIIKON KULUTTUA, KUIN MYÖS SIIVOUSOPERAATIO :) TAI NIIN KAUAN KUIN OIREITA ILMENEE.
 
"Mä"
1. Pyrin lääke
2.Käsien pesu, käsien pesu ja käsien pesu
3. Lakanoiden, pyyhkeiden ja alusvaatteiden sekä muiden kuten yöpaitojen pesu seuraavana päivänä (60 astetta) lääkkeenn ottamisesta tai pakkaseen/saunaan kts ed. ja imurointi/tuuletus patjoille, peitoille ja tyynyille tai vaihtoehtoisesti pesu kuten ed.
4. Päivittäinen ovenkahvojen, valokatkasimien ja wc-pöntön nupin että hanojen puhdistus
5. Alushousujen vaihto päivittäin
6. Ei yökyläilyjä ja avoimuus, jotta muutkin voi mahdollisesti hoitaa ne pois!!
7. Kahden viikon kuluttua sama toistetaan

Itse teen suursiivouksen ja otan hoidot viikon välein kolme kertaa yht. joka vuosi sama toistuu, kyllä ottaa päähän!! Hoitakaa ne pois ja kertokaa muillekin, jos ovat saaneet tartunnan, voivat tartuttaa teidät uudelleen, siksi sekin on tärkeää!!! Älkää hävetkö!!!
 

Yhteistyössä