O
ostosta
Vieras
Oon lähdössä katsomaan, mahd ostamaan imetystyynyä. Suosittele! Mitä kannattaa ottaa huomioon ostaessa. Näyttää tuo hintahaarukka vaihtelevan kovasti. Auttakaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Älä osta niitä lötköjä hehtaarinkokoisia vaan mitä timmimpi ja pienempi, sen parempi. Se toimittaa paremmin asiansa. Niitä lötköjä saa asetella miljoonalla tavalla ja silti ne valuu miten sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Älä osta niitä lötköjä hehtaarinkokoisia vaan mitä timmimpi ja pienempi, sen parempi. Se toimittaa paremmin asiansa. Niitä lötköjä saa asetella miljoonalla tavalla ja silti ne valuu miten sattuu.
Mä taas antaisin juuri päinvastaisen neuvon...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Älä osta niitä lötköjä hehtaarinkokoisia vaan mitä timmimpi ja pienempi, sen parempi. Se toimittaa paremmin asiansa. Niitä lötköjä saa asetella miljoonalla tavalla ja silti ne valuu miten sattuu.
Se toimii jos siellä on riittävästi sitä styroxia eli ostat semmosen tyynyn ja täytät sitä lisää että saat sen pinkeäksi: Valitettavan usein niissä on ihan liian vähän sitä täytettä että se täyte valahtaa karkuun ja sitä myötä vauva.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Älä osta niitä lötköjä hehtaarinkokoisia vaan mitä timmimpi ja pienempi, sen parempi. Se toimittaa paremmin asiansa. Niitä lötköjä saa asetella miljoonalla tavalla ja silti ne valuu miten sattuu.
Se toimii jos siellä on riittävästi sitä styroxia eli ostat semmosen tyynyn ja täytät sitä lisää että saat sen pinkeäksi: Valitettavan usein niissä on ihan liian vähän sitä täytettä että se täyte valahtaa karkuun ja sitä myötä vauva.
Ja täytettä saa mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En suosittele ainakaan sellaista "ryynitäytteistä", mitä lie styroxmurua onkaan. Mulla oli sellainen Brion tyyny ja se oli raivostuttava kun ne täytteet karkas aina alta pois ja sitten saikin taas käsivoimin kannatella vauvaa. Sanoisin että semmoinen pinkeä vaahtomuovityyny olisi ollut parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja kallekyllikki:Pikku Piiaan imytystyynyssä vetuketjullinen päällikangas jonka voi pestä koneessa. Välikangas kosteutta hylkivää. Meidän paljon pulauttelevalla oli tälläinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Älä osta niitä lötköjä hehtaarinkokoisia vaan mitä timmimpi ja pienempi, sen parempi. Se toimittaa paremmin asiansa. Niitä lötköjä saa asetella miljoonalla tavalla ja silti ne valuu miten sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja m:suosittelen tätä:
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1498