Mä huusin eilen yhtä kohdetta ja mun huuto on edelleen siinä se voittava.
Nyt sitten keksin äsken, että olinkos hölmö, kun en huutanut sitä sen korotusautomaatin kera. Eli en ehdi/jaksa/viitsi kytätä sitä kohdetta koko ajan, tuo automaatti ois passannu hyvin tässä tapauksessa.
Mutta kun en eilen huutanut sitä sen kanssa, niin voinko sitä enää nyt "kytkeä päälle" ilman, että pitää huutaa tuotteeseen samalla lisähintaa?
Nyt sitten keksin äsken, että olinkos hölmö, kun en huutanut sitä sen korotusautomaatin kera. Eli en ehdi/jaksa/viitsi kytätä sitä kohdetta koko ajan, tuo automaatti ois passannu hyvin tässä tapauksessa.
Mutta kun en eilen huutanut sitä sen kanssa, niin voinko sitä enää nyt "kytkeä päälle" ilman, että pitää huutaa tuotteeseen samalla lisähintaa?