pika-apua BLUETOOTHISTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tekniikan ihmelapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tekniikan ihmelapsi

Vieras
olen asentanut koneelle bluetoothin (siis sillä cd:llä mikä tuli mukana) ja laittanut bluetooth-tikun usb-porttiin. puhelimestani laitoin bluetooth-yhteyden päälle.

mutta eihän tuo laitaa kuvia puhelimesta koneelle laisinkaan! missähän mahtaa olla vika?

terv. tyhmä kuin saapas

Siis oot saanu yhteyden koneen ja puhelimen välille?

Ainakin ton nokiaPC suiten (oliko se ton ohjelman nimi) kanssa noi helpoks tehdyt valmiit osastot on ihan anaalista, ne ei toimi olenkaan. Helpommalla pääsee kun siirtää suoraa tiedostojen kautta.

Meillä kuvat menee koneen Bluetooth Exchange-kansioon.

Onko se siis muodostanu sen yhteyden puhelimen ja koneen välille?

Meillä on välillä ukon puhelimen kans tommosta että vaikka yhteys on muodostettu ja salasanatkin laitettu ja kaikki niin ei vaan kuvia lähetä. Silloin se on siinä puhelimessa aina ollu joku juttu.

Miks muuten ukon puhelin pyytää salasanaa mutta minun ei?? Miks minun ei ees tarvii puhelimestani erikseen laittaa bluetoothia päälle vaan ihan vaan galleriasta valitsee jonkuu kuvan ja lähettää bluetoothina ja se käynnistyy itekseen?? Ja kun kuva on lähetetty niin bluetooth sammuu puhelimestani itekseen??

mä en tiiä onko tästä yhtään apua mutta mä kerron miten mä teen jos haluan kuvan bluetoothilla koneeseen.eli puhelimesta bluetooth päälle,lähetän kuvan kännystä,ja känny kysyy sitä kohdetta että minne se lähetetään,valitsen oman tietokoneen.sitten tietsikkaan tulee puhekupla josta pitää klikata ja sitten vielä yks hyväksymiskohta,muutama sekunti ja kuva on koneella.sitten se kuva löytyy bluetooth exchange kansiosta koneelta. :D ei tästä ny tainnu olla hitonkaan hyötyä kyllä sulle.

Yhteistyössä