Pika apu pyykiinpesukoneesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heidi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heidi"

Vieras
hoover merkkinen kone, nelisen vuotta vanha, vilkuttaa P kirjainta, ohjekirjaa ei löydy mistään ja hooverin kotisivuilta ei löydy :( tietääkö joku? Kiitos paljon <3

Ei ole, pause nappi on erikseen. Siinä on semmonen P ja p kirjaimen alla semmonen kuva vähän niinkuin sankko. sori, olen tosi huono selittämään. :D mutta tää tulee aina kun pitäisi ruveta linkoamaan. ja konetta ei ole täyteen tupattu, että ei johdu siitäkään. :/

No tää on ihan hakuammuntaa, mutta linkousnei ehkä lähde käyntiin sen vuoksimettä koneessa on vettä? Ehkä,poistoletku on tukossa? Tai sittem koneessa on joku isompi pussilakana, jonka sisälle on menny muuta vaatetta ja kone ei lähde linkoamaan kun ei pääse tasapainoon?

Putsasin nyt nukkasihdin, pussilakanaa ei ole koneessa mutta käytin pyykit pois ja veden tyhjensin koneesta, laitoin nyt uudelleen käyntiin ja nyt ainakin pyörii, saas nähä tekeekö vielä uudestaan saman.

iso kiitos kaikille, jospa nyt toimisi.. onko kellään hooverin konetta jossa samanalainen nappi? paska kun ei edes tämän kotisivuilta löytynyt ohjetta.. :/

[QUOTE="Vieras";26529545]Jos se kone ei saa pyykkiä tasaisesti, että voisi aloittaa linkouksen. Ota osa pyykistä pois j a vaikka ensin tyhjennys ja sitten linkous.[/QUOTE]

Oho, onpa vaivalloista pyykinpesua.

Siis musta tuntuu, että olen tyytyväinen, että mulla on tuo peruskone, joka varmaankin on jo vanhanaikainen (vaikka ei hirveän vanha ole).

Mun kone ei tajua mistään mitään, se vaan pesee ja linkoaa. :)

joo, kyllä mustakin tuntuu että ois vaan niitä "vanhanaikasia" koneita eikä mitään hifistelyä, käytetään kyllä paljon konetta, mutta kyllä mun mielestä pitäs toimia jos vaan 4 vuotta vanha. ja oon säännöllisesti "hoitanut" konetta.

Yhteistyössä