Hei Jonna
Perjantai ilta on meillä ns.kurinpalautus ilta.Silloin haluan kuulla mieheni kertovan viikon kuulumiset tekemisistään,hänen versionsa siitä mitä on tehty ja mitä on jäänyt tekemättä.Samalla kirjoitan uuden listan seuraavan viikon tehtävistä ja toiveistani käytöksen suhteen.Kun käymme asioita läpi,aina ilmenee puutteita viikon varrella suoritetuista tehtävistä.Vaikka hän sanoo yrittävänsä parastaan niin se ei riitä.Annan myös kannustusta ja kiitosta kun on aihetta,aina sitäkin on.Kun asiat on käyty läpi, mietimme yhdessä millaisen palkinnon tai rangaistuksen hän ansaitsee.Usein hän ehdottaa lisää työtehtäviä itsellee seuraavalle viikolle.Ne sitten lisätään listaan.Entä sitten se varsinainen rangaistus.Usein se on piiskaa paljaalle pyllylle ja sen jälkeen nurkassa seisomista housut kintuisa.Muita suosittuja rangaistuksia on tv:n katselu kielto jos tulee hänen suosikki ohjelmiaan.Kiellän usein myös häneltä orgasmin rakastellessamme,siinä on apuna siveysvyö.Tämä kaikki on leikkiä omalla tavallaan.Mieheni on alunperin ehdottanut tätä elämänmuotoa joka tuntui silloin vähän kummalliselta mutta olen alkanut rakastamaan miestäni entistäkin enemmän.Itsestäni olen löytänyt aivan uusia piirteitä ja osaan nauttia asemastani.
Olipa mielenkiintoinen juttu.........
Miellä ei "vielä" ole mitään vakituista kurinpalautus iltaa, mutta voisi hyvinkin tulla. Mä annoin poikaystävälleni oikein kunnolla raipasta ( harrastan ratsastusta ) yhden ravintola illan jälkeen kun oli raivona hänelle siitä, että ei huomioinut minua ja flirttaili muiden kanssa kokoillan. Olen mustasukkainen luonteeltani ja oli sitä alkoholillakin osuutta asiaan. Ehkä ei olisi muuten tullutkaan annettua selkään - ja kunnolla.
Ensin hän yritti hieman vastustella, mutta huomasi kuinka raivona olin. Kun selkäsauna oli ohi ja itsekin tyyntynyt, huomasin kuinka nautin tilanteesta ja ehkä hänkin ?
Sen jälkeen olen aina silloin tällöin uhannut toistaa saman ja se on saanut hänet kalpenemaan.
Muistaa varmasti kuinka kipeä takapuoli oli kokoviikon....
Ja sen session jälkeen oli ihana rakastella ( ratsastaa ) hänen kovalla kalullaan.
Nyt kun mainitsit siveysvyön niin sehän olisi mainio kapistus meilläkin, ehkä olisin enemmän luottavaisempi häntä kohtaan - tai sitten en.
Miten teillä tilanne meni siihen pisteeseen, että aloit "näyttämään kaapin paikan" ??