piiskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masokisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
the man:lle : Mitäkö tekisin sinulle + kenelle? Jäi vähän auki kenen kanssa haluat sessioon tulla. Koirasi tai kissasi voit ainakin jättää kotiin. Mulla on kyllä mirri mukana, jota saat helliä jos olen sillä tuulella.

Tsot tsot masokisti, sinä tuhma poika! Sinähän et sitä sanele mitä haluat sulle tehtävän. Minä määrään sen, enkä varmasti kerro sinulle etukäteen mitään muuta kuin, että et istu muutamaan päivään käsittelyni jälkeen.

Hei masokisti-orjani! Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi täällä haaveillut sinun piiskaamisestasi. Oletko jo oppinut olemaan kiltisti? Ilmeisesti et, sama uho jatkuu edelleenkin. Työnnä se tyyny suuhusi poika että kestät piiskauksen inisemättä. Kurja perseesi kirveltää ainakin viikon.

Voisin laittaa sinulle nipistimet nänneihin ja anustapin pyllyyn sekä pallon suuhun. Tapissa olisi hevosen häntä, joka roikkuisi perseestäsi. Saisit odotella nurkassa hiljaa paikallasi kun minä katson telkkarista lempiohjelmani loppuun.

Hiipisin taaksesi, odottaisin hetken ja läimäyttäisin sinua kunnolla perseelle niin että kehosi vavahtaisi kunnolla. Odottaisin taas hetken ja läimäyttäisin uudelleen. Perseesi alkaisi jo punoittaa ja kuumottaa. Pakottaisin sinut polvillesi nurkkaan ja tehostaisin käskyäni uudella ruoskaniskulla. Ruoskisin perseesi kirjavaksi. Antaisin sinun odottaa niin pitkään, että kova lattia sattuisi polviisi kunnolla. Ruoskisin välillä monta kertaa peräkkäin, välillä vain yhden läimäyksen ja antaisin sinun odottaa kontillasi paikallaan tietämättä koska seuraava isku tulee. Löisin kunnes murtuisit. Lopuksi saisit palkinnoksi lakata varpaankynteni punaisiksi ja nuolla varpaitani.

Odottelen hiljaa nurkassa ja kuulen kuinka sinä katselet telkkarista ohjelmaa. Odotan kiihkeänä että koska tulet sieltä. Kunnes tulet hiipien taakseni, läimäytät perseelleni kunnolla ja koko minä värisen ja inisen. Jännityksenä jään odottamaan että mitä tapahtuu kunnes hetken päästä läimäytät minut taas. Ihanaa tunne. Olet tosi tomera ja pakotat minut polvilleni. Ruoskit persettäni niin että se loista punaisena ja joka kerta jään odottamaan koska seuraava tule. Kuitenkin koko tämä tilanne kiihottaa ja kiihottaa sinuakin. Kaluni on tosi kova kuin kanki ja se sykkii melkein sinisenä. Aivan, lakkaan sinun kynnet kuten käsket ja nuolen sinun varpaita ja olen niin kuuman kun mies voi olla.