Piiskaa

• Viestiketjun aloittaja Missy
  • Ensimmäinen viesti
masokisti
Minä käskeen sinua:Riisua kaikki vaatteet pois!Hae rottinki komerosta,niiata kun annat rottinki minulle,mene nelikontiin lattialla siten että pylly on ylöspäin ja otsa ottaa lattiassa kiinni,laitta kädet lattiassa pään päällä,sitten piiskauksen jälkeen kiittäät minua,suutelen käsini joka on piiskannut sinua ja siten häpeänurkaan pylly punaisena!

masokisti
Kiitos käskystäsi Domina!Minä vaan tulin pois nurkasta siihen aika mitä se kestää kirjoita tämä!Nyt menen takaisin nurkaan,minä kompastuin kun tulin nurkasta pois,se on vaikea kävellä kun housut on kintuissa,kyrpäni sattui kun se seisoi ja otti sen takia ensin lattiassa kiinni!!!

domina
Tuhma, tuhma, poika. Takaisin nurkkaan ja heti, eikä mitään selityksiä. Seisot siellä nyt puolituntia ja sitten saat niin selkääsi, että pylly heloittaa pimeässäkin punaisena. Voidaan tehdä susta vaikka jouluvalo ja varoittava esimerkki muille tuhmille pojille.

masokisti
Kiitos ankara domina!Minä seison nyt paljalla polvella ja kirjoitan sinua,siis alasti ja pyllistään pyllyni taaksetpäin!
Minä ajattelin että jos sinä et onnistu piiskata minua näin että pylly heloittaa pimeässä sinä voit panna minua makaa vatsallaan sinun joulupöydällä ja käyttää minua kuin kynttiläjalkaa ja itsenäisyyspäivällä lipputankojalkana,siis pannat lipputanko,kynttilä minun piiskatun perseen sisään!

domina
Taisit poika käsittää vähän väärin viestini, mutta ei se haittaa. Maksat siitä kovan hinnan vielä.
Se on kuules, masokisti-pieni, sillätavalla, etten minä sinua joulupöydälleni huoli makaamaan. Saat olla nurkassa, pienessä häkissä kontallasi, otsa lattiassa ja sitten varmaan keksin hyvän paikan sille palavalle kynttilälle. Takuulla hankin sellaisia kynttilöitä, jotka valuttavat runsaasti steariinia palaessaan. Saat maistaa tuskaa ja tulet nauttimaan käsittelyssäni. Lupaan sen.

masokisti
Oi,oi mitä se kiihottaa minua,sinä et voi arvata!!!Muutama naisia on piiskanut minua mutta kun se on minä joka antanut käskyä:piiskata minua,ehkä sinä ymmärät että se teke minua alisettu ja nöyryytetty kun itsen annan käskyä:piiskata!Alistaa minua!

????
Täähän on kun siitä vanhasta vitsistä,jossa masokisti ja sadisti ajautuu samaan sänkyyn!""lyö,minua,pyydän""huutaa masokisti,johon sadisti vastaa kylmästi""enhän lyö,en varmasti lyö!"" noh,mitäs tosta siis tuli??Ei mitään.

masokisti
Minun rakas ankara domina.
Luuletko että minä olen pieni lyhyt nuori poika?Olen aika vanha ja 180 cm pitkä!
Asutko sinä yksin?Ilman orja?Minä haluan olla sinun orjasi!Elää minun elämä alasti polvella sinun jalkojen edessä!

masokisti
Onko sinä olet sama joka on kirjoittanut alle ""domina""?
Tietysti olen sata % nen masokisti en saannut ainoa orgasmi elämässäni kun runkanut jos ei ajatellut että saan piiskaa!

Valtiatar
Sinä saatana saat näyttää minkälainen koira olet.minä koulutan sinut kyllä tottelemaan.saat nukkua lattialla.anna joku numero mihin voin soittaa.haluan sinut kusirunkkari orjakseni

liia
Ah, masokisti... Lempipiiskattavani. Mitäs täällä isotellaan, muka naista lyömässä. Nyt heti housut alas niin saat nahkaruoskaa kankuille ja lujaa!!! Alhainen, mitätön ruoja... Mä opetan sulle että naisten lyömistä ei edes ajatella. Paskakasa.

masokisti
Nämä 3-4 viimeistä kirjejä on joku toinen masokisti kirjoittanut!
Minun viimeinen ennen tämä oli kirjoitettu 11:51
Jos olet oikea nainen joka on sadisti kirjoita minulle,minun osoite on maso.kisti@luukku.com en ole kiinnostunut mitään miehiä tai transvestiittejä!Haluan palvella ankara dominoiva nainen!haluan elää 24 tuntia 7 päivää viikossa sinun kansasi,Ruotsissa ne kirjoittavat näin=24/7 en nuole perseenreikäsi eli sellaista epäterveellistä

liia
kankuille = pakaroille, pyllyn poskille :) juuri sinne, mihin sinä risua haluat tuhma masokisti. oot vain pieni poika joka uhoaa. Kyyneleet ne sullakin silmiin nousee kun liia vähän kutittelee pyllyäsi...

Yhteistyössä