piiskaa pyllylle?

  • Viestiketjun aloittaja Mr xp
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
me käytämme vitsaa nautintona itse haluan olla sylissä vanhat pikkarit polvissa saan potkia pikkarit riekaleiksi saan kyllä muutakin jatkoksi mieheni on myös sylissä piiskattaissa olemme sopineet piiskan käytöstä rankaisuna tietyistä asiosta jos molemmat olemme syyllisiä meillä on domina täti joka antaa molemmille yhtäpaljon piiskaa katsomme kun toinen saa hyvästi piiskaa pyllylleen olemme viteoineet muutaman oman piiskauksen tykkään katsoa pyllyn punehtumista,potkimistani uutelleen.
5
 
vierailija
Sai viikon loppuna ensimmäisen aikuisiän selkä saunan. Olin hävinnyt vedon ystäväni kanssa. Kännissä olimme olleet kumpikin mutta veto piti kummankin puolin. Tuli Leveästä nahka remmisä. Ja viellä suullista solvausta josta ei oltu sovittu. Solvausten aikana rupesi kulli kunnolla seisomaan. Ja ei se kyllä laskenut vaikka tuli remmiä. Ystävän silmät rupesivat loistaa kiihkosta kun huomasi kovettuneen elimeni. Olimme sopimeet 10 nestä lyönnistä. 8 ssannen lyönnin kohdalla hän tarrasi eilmmeeni ja alkoi hiljaisen runkkamisen. Sanoi että jo riittää jos panen häntä. En kerkinyt kunnolla sisälle kun jo laukesin.. Hän oli vieressäni ja rupesi hivelee kaluni. Ei voinut pitää näppejään irti. Tuli päälleni ja ohjasi kaluni sisälleen. Tuli viellä viereeni makamaan ja pyysi että tulisin hänen luokseen ensi viikonloppuna.
 
vierailija
Emme kerineet viikonloppuun. Vaan ystävä soitti eilen että tule käymään. Juteltiin mukavia alussa. Sitten hän sanoi minua pervoksi ja ihmetteli miten olen sellainen ja anti pari litsaria. Tarttui kuulliini. Sesoihan se. Katsoi silmiini ja riisui housuni. Kosti siihen sormellaan ja se nytkähti ylöspäin. Käski menemään selälle sängylle ja. Tuli päälleni. Seksin jälkeen sanoi että taidan tykätä siitä että joku puhuu rumia ja komentaa minua. Rakastelimme viellä kerran normi asennossa. Pyysi viellä minua luoksensa perjantai illaksi.
 
vierailija
Täällä yksi parikymppinen tuhma tyttö kovasti piiskan tarpeessa. Pillu tykyttäen ja märkänä luen näitä kuritusjuttuja pieni häpeän ja nolostuksen puna kiihottumisesta kasvoillani toivoen, että joku tulisi antamaan kunnollisen opetuksen. No, ehkä vielä saankin piiskaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Täällä yksi parikymppinen tuhma tyttö kovasti piiskan tarpeessa. Pillu tykyttäen ja märkänä luen näitä kuritusjuttuja pieni häpeän ja nolostuksen puna kiihottumisesta kasvoillani toivoen, että joku tulisi antamaan kunnollisen opetuksen. No, ehkä vielä saankin piiskaa.
Tule ylös Pohjanmaalle minä annan sinulle!Ehkä sinä olet sama tyttö kun on sielä suomi24?
 
vierailija
Ehkä hieman outo kysymys, mutta mihin teidän kuritettavana olleiden katse on suuntautunut ja mitä olette nähneet silloin, kun olette olleet piiskausasennossa ja iskuja on tullut?

Kysymys on lähinnä siltä kannalta, että onko näkökentässä ollut virikkeitä, joihin huomiota on voinut suuntautua, vai onko näkökenttä ollut virikkeetön niin, että se on suunnannut huomiota itse iskuihin ja muuhun kuritukseen liittyvään?
 

Yhteistyössä