Mr xp
kertokaahan kokemuksianne piiskasta, minua ainakin kiihottaa ajajatus esileikkinä saada piiskasta pyllylle, ja myös antaa naiselle piiskaa, ja rakastellla sen jälkeen, onko kokemuksia?
Sain kahtesti vitsaa samana päivänä pyllyäni kihelmöi kivasti pitisaata piiskaa lopulta äiti haki vitsan sain pikkasen vitsaa kihelmöintijatkui pyllyssäni kiukkuilin jatemppuilin sain äitin piiskaamaan uutelleen sain kunnon selkäsaunan kihelmöinti ja kutina lähtipyllystäni.Pari Päivää sitten Aamulla Äiti vei minut alakertaan takka huoneeseen Hajotti etellis lauantain saunavastan otti paksuimmanoksan Pisti kuumaan veteen likoon piiskan liotessa riisui minut Kertoi samalla miksi Saan vitsaa Ototin Äitini kanssa muutaman minutin vitsan notkistumista Pääsin Äitini syliin nauttimaan hyvästä piiskauksesta sain napakasti Pitän piiskan saannista annan Äitin piiskata kesäisin haen piiskan valmiiksi Äitin pyynnöstä talvella haen piiskan pesualtaaseen sulamaan lämpimään veteen Äiti ei Joutulähtemään työpäivän jälkeen hakee Äitille jää pyllyn punaiseksi piiskaaminen Piiskaa hakiessani kiihotun pyllyä kihelmöi ja kummasti kutittaa ototan aina levottomana iltaa jolloin saan Menen joskus Äitiä Vastaan Töistä Kerron Äitille tekemiseni Illalla Olen Äitin sylissä ototukseni palkitaan olen pehmeillä reisillä piiskaatulee nopeasti Äiti pitää pienen tauon piiskatessa kysyy vieläkö olen hiljaa piiskausjatkuu pyytän Äitiä hetken päästä lopettamaan piikkausloppuu siihen pyllyon vähän hellä ja punakka.
Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulmaa;6835322:Kaikille naisille tekis hyvää saada säännöllisesti piiskaa perseelle. Loppus turha tulkutus ja asiat pysyis hallinnassa. Itse annan ainakin vaimolle piiskaa aina tarpeen tullen eli 2-4 kertaa kuukaudessa suunnilleen. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä muuten tarvi turhista riidellä.
Mies pysyy aisoissa, kun saa kunnolla selkäänsä kerran pari viikossa!
Mies pysyy aisoissa, kun saa kunnolla selkäänsä kerran pari viikossa!
Meillä ruumillinen kuritus käytössä esileikkinä. Vaimoni toteaa että poijaan sietäisi saada selkääni tms. ja siitä tilanne etenee kunnes saan komennon hakea itseäni varten risun, siinä vaiheessa minulla on jo melko kova erektio, mutta menen hakemaan takapihalta, tai joskus jopa lähi metsiköstä sopivan oksan, jonka tuon kotiin vaimolleni.kertokaahan kokemuksianne piiskasta, minua ainakin kiihottaa ajajatus esileikkinä saada piiskasta pyllylle, ja myös antaa naiselle piiskaa, ja rakastellla sen jälkeen, onko kokemuksia?
Meillä ruumillinen kuritus käytössä esileikkinä. Vaimoni toteaa että poijaan sietäisi saada selkääni tms. ja siitä tilanne etenee kunnes saan komennon hakea itseäni varten risun, siinä vaiheessa minulla on jo melko kova erektio, mutta menen hakemaan takapihalta, tai joskus jopa lähi metsiköstä sopivan oksan, jonka tuon kotiin vaimolleni.
Sitten vaihtelevasti, joskus joudun ottamaan housut alas, joskus laskemaan polviin, tai vaikka vaan paljastamaan peppuni. Minut käsketään pyllistämään sohvaa vasten, käsinojalle, tai perinteisesti vaimon (äidin) polville poikittain. Sitten piiska napsahtelee peppulleni pitkään ja melko kovaa, niin että juomut näkyvät muutaman päivän. Joskus saan piiskauksen aikana siemensyöksyn, joka kestää aina pitkään, ja on todella tahriva.
Mikäli saan siemensyöksyn, joudun piiskan jälkeen nurkkaan, kun vaimoni siivoaa jälkiäni... muuten vaihdamme paikkoja, ja läpsin vaimoni (tytön) pepun punaiseksi, sitten otan hänet istumaan tapin nokkaan ja laukeamme yhdessä..
polvienMunkin mies antaa piiskaa, vaikka en siitä erityisesti tykkää. Yleensä saan selkääni, jos riiitelen turhista, silloin ei auta mikään muu, se vetää multa housut alas ja piiskaa armotta. Muuten ei kyllä lyömistä harrasta. Itse se kiihottuu siitä ja tavallisesti otan suihin piiskan jälkeen, sen jälkeen ei riitaa muistella. Sain siltä remmiä jo seurusteluaikoina eli oon aika tottunut tähän. Ja kyllä yleensä saan aiheesta, hyvin harvoin se syyttä suotta kurittaa, lisäksi ennen otan vähän piiskaakin kuin kuuntelen/katselen vihaista miestä. Näin meillä. Onhan se sillälailla noloa, että kovin mielelläni en tästä puhele. Sisko tietää -ja ihmettelee- mutta kaikenkaikkiaan oon onnellinen ja rakastan kiivasluonteista miestäni silti kovasti.
Kyllä meitä piiskan ystäviäkin on joka junaan.Näitä piiskaketjuja taitaa olla useampia. Onko kysymyksessä muoti-ilmiö vai halu paeta sinne kultaiselle 1960-luvulle, jolloin piiskaus oli vielä yleisesti käytössä rangaistuksena. Piiskaa sai ihan pikkuisista tuhmuuksista ja usein siihen kuului sen piiskan hakeminen sieltä piha puusta.
Itse kaipaa vielä tuota 1960-lukua, siis ihan sitä aitoa piiskaa, paljaalle pyllylle, housut kintuissa ja piiskauksen jälkeen nurkkaa häpeämään. Se että sitten pippeli seisoo, ja tuntuu kivalta, onkin toinen juttu. Siis onko täällä näitä samoin ajattelevia...
Kyllä meitä piiskan ystäviäkin on joka junaan.
Ketjuja on useampia esim. siksi, että ennemmin tai myöhemmin vakiohäiriköt tunkevat mukaan omia tarpeitaan ja/tai fantasioitaan esittelemään tai muuten provoamaan, jolloin se ketju lopahtaa tai suljetaan ja jonkin ajan kuluttua alkaa uusi.
Osa piiskakeskusteluista on tietenkin "pakoa kultaiselle 1960-luvulle". Toisaalta monet keskustelijoista ovat syntyneet ruumiillisen kurituksen kiellon jälkeen eivätkä siis voi tietää aikaisemmista asetelmista omakohtaisesti mikä ei tietenkään estä tutkimasta asiaa ja/tai kuvittelemasta.
On monia eri syitä ja eri tapoja nauttia piiskasta joko todellisuudessa tai kuvitelmissa ja hyvä niin. Mikä on "aitoa" on sanojasta itsestään kiinni - pitääkö olla alasti vai onko housut kintuissa se juttu ja käytetäänkö vitsaa, remmiä vai jotain muuta.