Piipa, Nyynä ja muut, ketkä olivat niin varmoja eilen tiedoistaan..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta seurannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sori kovasti mutta mie spekuloin tuota jo eilen siinä ketjussa sivulla yksi. ;)

ja kuulin varmistuksen tuosta ku olin jo kotona, telkkarista.

että silleen... :whistle:

ai niin jooo... ja muuten... se yritys haettiin ku haettiinki konkkaan nimellä Koti-Idea :laugh: kun käräjäoikeus ei hyväksyny sitä suomi soffa ja sisustus oy:tä konkkahakemuksen nimeksi koska sitä ei oltu ehditty rekisteröidä.

eli... miten se nyt oli? :whistle:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/02/18868
 

Yhteistyössä