piip yh:äidit

• Viestiketjun aloittaja m ja kaks pikkusta poikaa
  • Ensimmäinen viesti
m ja kaks pikkusta poikaa
hitto ku menee järki yh:äitien kans!!!! arrrg
itsellä kaks lasta ja mielellään haluasi olla sellaisen naisen kans jolla kokemusta lapsista mut ei tarvi enää kyl ihmetellä miksi ne ovat yh:äitejä
hittojen sekopäät!! itse vaik kuinka yrittänyt pitää kaikkia ominaan niin ämmä ei näe ku oman muksunsa ja tämä on kuitenki kolmas kerta ku yritän yh:äidin kans... en tiiä onko vika sit minussa vai missä... vai mikä vattu teitä naisia vaivaa.... onkos se sit niin vaikeaa hyväksyä et mieskin voi olla yh... vai mikäs on... ja onneksi on näin ilta niin en ala kaikkea mitä mielessä olisi kertomaan.... että näin

Alkuperäinen kirjoittaja m ja kaks pikkusta poikaa:
ei tarvi yleistää mut näkeehän se niistä mitä itse täällä kirjoittelette!
ei kaikki männät ei konees käy
Eikä oo kaikki inkkarit kanootissa

;) oota vaan kun tän palstan m*nahaukat huomaa sut ni johan alkaa satelee ehdotusta jos toista :D Ja sekopäisyyden taso senku nousee :whistle: :xmas: :D :saint:

ei tarvi yleistää mut näkeehän se niistä mitä itse täällä kirjoittelette!
ei kaikki männät ei konees käy
jäin tässä pohtimaan että miksiköhän sä oot yh-isä? ei taida kaikki olla sullakaan kotona vai miten se sukupuoli sitten tässä yh:na olemisessa vaikuttaa? viitaten siihen mitä itte täälä kirjottelet :whistle:

m ja kaks pikkusta poikaa
sen takia olen yh ku lasten äidistä ei siihen ollut.. nuorempi lapsi oli 3kk ku äiti lapsensa hylkäs.. että näin... varmaan minussakin vikaa en sitä edes yritä väittää mut ku täällä palstalla ollaan niin hyviä äitejä että ja aina miehis vikaa niin oli melkein pakko kirjoittaa tänne!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Älä yleistä. :snotty: B)
Peesaan.. :D
Niin määki...
Huominen lähestyy heavyfriikki!! :p
Mää sain eilen puhelinsoiton... ja lupasin ens viikolla järjestää aikaa.. ju nou.. :whistle: B)
No joo ja se peruuntu!!! Sille tuli lapsenhoitonakki.. :| Mut velvollisuudet on hoidettava, näinhän se menee.. :)

Uus yritys lauantaina.. :whistle: ;)

Muoks. No sitähän on vähän pakko sit järjestää, eiks nih?! ;) :D

Lunatic
No joo ja se peruuntu!!! Sille tuli lapsenhoitonakki.. :| Mut velvollisuudet on hoidettava, näinhän se menee.. :)

Totta mooses!!!!!!! =)

sen takia olen yh ku lasten äidistä ei siihen ollut.. nuorempi lapsi oli 3kk ku äiti lapsensa hylkäs.. että näin... varmaan minussakin vikaa en sitä edes yritä väittää mut ku täällä palstalla ollaan niin hyviä äitejä että ja aina miehis vikaa niin oli melkein pakko kirjoittaa tänne!!!
pistämpä paremmaksi mun lapsen isä (joka oli jo valmiiksi yh) ei ole koskaan ollut tekemisissä mun ja hänen yhteisen lapsen kanssa hylkäsi hänet jo odotusaikana. mutta en mä silti sano että kaikki yh-isät on pepusta

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Totta mooses!!!!!!! =)
Sitähän täytyy tällasena alkoholisoituneena sekopäisenä yyhoona pitää kiinni siitä mitä on sattunu (säälistä ) saamaan :LOL: :LOL:

Yhteistyössä