**Piinaviikko 21**

Maanantai 21.4.2008
Nobody.............1/30...............yk3.................pikkukakkonen
kassu................1/32-41.........yk?.................viides
Chessa..............2/28-36.........yk2................pikkukolmonen
apsu..................5/35...............yk2................esikko
dreamer78........3/29-33........yk2.................1.yht. lapsi

Ehdin tuonne jonkun aloitukseen jo nimeni laittaa,kun siellä oli kyseessä viikot 20 ja 21.Eli Kassulla tänään kp 1/ 32 (paitsi tämä kierto oli 41 päivää) .Eikös me Nobody oltu ennenkin jossain samassa piinaviikkopinossa (oliko 15???).Haaveissa meillä viides :heart: Emme kyllä voi kamalasti "yrittää" kun mieheni on paljon työnpuolesta reissussa.Mutta aina pölläytellään peittoja kun siltä tuntuu ja mahdollista on.Ovispäiviä en aio laskeskella:tulis vaan paha mieli, kun teitty JUST silloin olis ukko-kultakin poissa.Mutta toivossa on hyvä elää :p

Tuo plussaennätypino kuulostaa sen verta hyvälle että pakkohan se on tänne liittyä!!
Elikkä
apsu........5/35.....yk2........esikko

Testaamisen jätän tämän viikon 21 sunnuntaille ellei kuukautiset tule aiemmin.

Juu, mie voin päivitellä kanssa millon kerkeen ennen muita. :p

Ovulaatiotestit kolahtaa huomenna postilaatikkoon, kun vaan osais päättää milloin aloittaa tikuttelu kun on vähän isohko haarukka tuossa kierrossa ja vaan 7 testiä. :snotty: :D

saankohan mä roikkua molemmissa pinoissa(jos näitä ei sit yhdistetä?)? ku en tiedä kierron pituutta tarkemmin, mut n.30 se varmaan on.
Dreamer78 kp3/29-33....... yk2 ....... 1. yht. lapsi

p.s. aivan mageit ja ihqi kuvia ja pinoja te osaatte loihtia!! :)

Oletteko koskaan puolitellut noita ovulaatio testejä? Luin jostain että niin voisi hyvin tehdä. Sullakin on Chessa sen verta vaihteleva tuo kierto että en ainakaan itse tietäisi milloin aloitella. Minäkin voi joskus päivitellä jos tässä pinossa ei ole ihmisillä suuria hinkuja sitä aina tehdä. Jos pidetään pinoa yhteistuumin pystyssä?

apsu: miekin oon lukenut tuosta puolittamisesta, pitää kattoa miten leveitä ne on kun tuleevat (eikös sekin voi vaihdella valmistajan mukaan?). Ja toi on ihan hyvä ajatus, yhteistuumin. Pysyypähän ainakin päivitykset ajantasalla eikä oo vaan yhden harteilla. :)

dreamer: on se varmasti ihan ok. =)

Nobody..............2/30..............yk3.................pikkukakkonen
kassu................2/32-41..........yk2.................viides
Chessa..............3/28-36.........yk2................pikkukolmonen
dreamer78........4/29-33..........yk2.................1.yht. lapsi
iltsu-natsu........4/33...............yk8...................neljäs
Julietta..............5/30-35.........yk 1.................ensimmäinen
apsu..................6/35...............yk2................esikko
Tanjusha82.......6/30-35..........yk 5.................kolmas
Missy-85............6/26-29...........yk3......haaveissa toinen/eka yhteinen

Huomenta kaikille!Ensimmäinen päivitykseni on nyt sitten takana. :). Tuo kuva oli mielestäni söötti ni laitoin sen tuohon vaikka eihän meitä ihan noviiseja ole kuin minä. Ehkä se on kuitenkin aina vauvan kanssa uusi juttu? Hyvää päivän jatkoa kaikille!
Laitoin sinut Tanjuha kanssa listalle.

Hellou!!! Mäkin voisin liittyä!!!

Tänään kp 5/30-35, yk 1, haaveissa 1.

Kaksi km:a myös minulla takana. Syksyllä ensimmäinen ja maaliskuussa toinen. Jos nyt saisin sellaisen superplussan että vauva pysyisi mukana loppuun asti. Yk 1, koska olenhan jo 2 plussaa saanut.

Chessa ja kaikki muutkin tietty:minulla on mammaksi.fin liuskaovulaatiotestejä varmaan 10.En aio niitä käyttää nyt.Meillä on paljon muutakin nyt meneillään ja se toisi stressiä ja harmitusta meidän rakkauselämään jos oviksia tikuttaisin.Joten voin laittaa postissa tulemaan niitä tarvitseville.Niin ja kiva kun jännäätte täällä kanssani :heart: Aina on ihana jakaa kokemuksia.Nobodylle ja muille päivittäjille että toiset kuukautiset on synnytyksen jälkeen menossa emmekä ole ehkäisyä käyttäneet että kaiketi tämän voisi laskea yk 2 :ksi :LOL:

PLUSSIAAAAA++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:

kassu: kiitti mutta taidan miekin jättää noi käyttämättä jos en joudu tilapäiseen mielenhäiriöön. Tänään aloin muistelee niin kuopuksen aikaan ovistestejä käytettiin ja aika stressaamiseksi se meinasi välillä mennä niiden viivojen kanssa. Hyvä etten miestäki hätyytelly kotona käymään ruokatunnilla kun testi näytti lähellekki plussaa. :ashamed:
Jos mie vaikka huomaisin merkkejä oviksesta ilmankin, tai sitten jtp-menetelmä vois olla ihan hyvä. :whistle:

Minä voisin kans hypätä tähän pinoon. :)

Eli Missy-85...kp 6/26-29.....yk3......haaveissa toinen/eka yhteinen

Mulla siis edellisestä suhteesta 4-vuotias poitsu ja nyt kuumeillaan nykyisen miehen kanssa yhteistä vauvaa. Voisin ton lyhyemmän kierron mukaan testata jo viikolla 20, mutta tässä kierrossa päätin odottaa että menkat on kunnolla myöhässä => jos siis meinaavat olla myöhässä. Näissä kahdessa edellisessä kierrossa olen ehtinyt tehdä yhden tai kaksi negatestiä ennen ku menkat on edes olleet myöhässä ja sit on harmittanut kovasti.. :ashamed:

Mutta nyt katsomaan mukeron kanssa muumeja.. Heippa :wave:

Yhteistyössä