Piinapaivat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukka77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kukka77

Jäsen
19.05.2008
138
0
16
Kenella on talla hetkella piinapaivat? Hihiii, tai niiksihan niita odottelupaivia taidetaan sanoa!

Milloin teilla tulee menkat (GRRR :( ) tai sitten positiivinen tulos? Miten menee aika tai siis milla saa ajatuksen pois?

Mulla oli inssi (eka siis) toissapaivana. Elikka noin kahden viikon paasta (tarkasti 12 pv) pitaisi siis olla jo menkat alkaneet tai sitten tulla iloisia uutisia!

Ma olen aina aikaisemmisssa kierroisa muka tuntenut knipsailua mahassa ja luullut olevani raskaana. Ihan pjonttoa multa iteltani. Nyt oon yrittanyt paattaa olla kehittelematta ruusukuvia kaiken maailman vatsanpuristeluista. Elikka yritan olla vaan ihan coolina kun olen itseani huijannut jo niin monta kiertoa...

Onneksi on aina paljon tekemista ja ollaan aktiivisia niin jos tassa nyt vois ajatella vain muita asioita ja pitaa sen onnistumisen todennakoisyyden myos aika realistisesti mielessa (20%) niin ei sitten putoa niin korkealta jos...

No, kahden viikon paasta homma on sitten talta kuulta selva. Onneksi meilla on vasta eka yritys, on viela monta mahdollisuutta.

Nostan hattua teille kaikille ja toivotan rutkasti onnea heille jotka ovat kerta toisensa jalkeen kayneet hoitoja lapi ja ei vielakaan tarpannyt! Toivotaan etta kaikille tarppaa joskus - PIAN!!!

Yhteistyössä