dpo -1 Ovisplussa digitestillä, liuskassa ei ollut todellakaan edes tasavahvoja viivoja.
dpo 0 ei mitään oireita, väsymystä työputken jäljiltä
dpo 1 ei oireita, ei seesteistä oloa, ei tunnetta että ois tärpännyt, mutta rinnat jo nyt arat, tosin olivat arat jo muutama päivä ennen ovisplussaa.
dpo2 Järjetön väsymys (,jonka tosi uskon johtuvan jostakin muusta kuin mahdollisesta raskaudesta) Yksi repäisevä kipu alavatsassa, kun nousin sängystä. Ei kuivaa kautta oviksen jälkeen.
dpo3 Todella arat, tai oikeastaan kipeät rinnat.
dpo4 Aamulla heräsin pirteänä, rinnat kipeät, kuukautiskipuja, illalla väsyttää
En usko olevani raskaana.
dpo5 Ei väsymystä, rinnat edelleen tosi kipeät, normaalia limaa alakerrassa, lämpöä 37,3! Mutta ei kuumeista oloa. Ei yhtään sellainen olo, että olisi tärpännyt.
dpo6 Ei väsytä ihmeemmin. Vihloi alavatsaa niin, että jouduin hidastamaan kävelyä. Paljon unia ja painajaisia. Tunnelmat voisi kiteyttää tähän mietelauseeseen:
Odottamista odottavan aika on pitkä! Päivät menee hitaasti.
dpo7 Vasta 7. päivä... Ei oireita rintojen arkuutta lukuunottamatta.
dpo8 Ei uusia oireita ja kovin on "kuiva olo". Ei viitsisi enää edes toivoa, että olisi tärpännyt. Niin vahva tunne siitä, etten ole raskaana. |O
dpo9 Olin tuntevinani pientä pahoinvointia. Jos totta puhutaan, niin olen voinut pahoin jo vuoden verran, niin paljon haluaisin olla raskaana
Ei muita todellisia eikä kuviteltuja oireita tänään.
dpo10 Tämä olikin hyvä päivä tehdä testi
Sain niin negatiivisen negan kuin vain voi saada. Testi oli Sofin herkkä testi, eikä edes viivan paikkaa näkynyt, vaikka valoa vasten peilasin. Supernega. Oireena vieläkin rintojen arkuus.
dpo11 Lämpöä 37,1 mutta ei kipeää oloa. Rinnat kipeät, aamulla oli etova olo ja nyt illalla menkkamaista kipua, juuri sellaista, että lähipäivinä alkaa vuoto. Lisäksi nyt parina iltana ollut myrkyn (ei metallin) maku suussa, joka on muuttanut esim. cociksen maun pahaksi! (mahdotonta!) Aamulla testasin kirkkaan valkoisen negan! Ei viivanpaikkaa eikä mitään muutakaan. Apea mieli vaan
Olen pettynyt kroppaani pahan päiväisesti, jos se näin mua huijaa kierrosta toiseen.
dpo12 Viimeinen herkkä halpistesti meni tänä aamuna ja tulos putipuhdas nega! Ensin olin näkevinäni siinä haalean viivanpaikan, joka sitten kuitenkin katosi. Oireet alkaa tällä hetkellä muistuttaa kovasti tavallisia menkkaoireita. _itutus, kuivuus ja ihan kuin rinnatkaan ei enää olisi niin arat. Eiköhän täti tule viimeistään lauantaina.
dpo12 -> Kp1 Ja tulihan se täti ennen lauantaita, nimittäin tuli jo tänään! :stick: Rinnat on yhä arat, helpottanee huomenna. Hirveä alaselän särky. Positiivista on se, että kierto lyheni reilusti. Reippain mielin kohti uusia pettymyksiä!
Päivitänpä nyt vielä. Rintakipu ei ole kadonnut mihinkään ja vuotoa on tullut 2rkl (aika tarkka mitta, kun on kk-kuppi käytössä), mutta kivut ovat tosi kovat! En muista tämän tuntuisia kipuja tunteneeni aikoihin kuukautisten aikaan. Toivottavasti se on merkki jostakin hyvästä, esim. siitä, että kroppa toimii, niin kuin pitääkin. Ehkä.
UUSI KIERTO
Clearbluen digihymynaama 14.3.
dpo -1 Vihdoinkin ovulaatio, oisko ollut kp21?
dpo 0 hyvä mieli, kun ainakin ovulaatio oli, tänään ei enää ovisplussaa
dpo 1 aamulla nännit arat, mutta rinnat ei ole muuten kipeät
dpo 2 Ei mitään ihmeellisiä oireita, pientä menkkakipua, joka meni alle tunnissa ohi. Edes rinnat ei ole yhtään arat! Ja viimekierrossa ne oli järjettömän kipeät. Miten kierrot voi olla näin erilaiset?
dpo 3 Ei edelleenkään oireita, ei niin mitään.
dpo4 Rinnat ei ole kipeät, väsyttää (milloin ei väsyttäisi?
), sydämen rytmihäiriöitä, ei valkovuotoa, kuuma olo, eilen oli kylmä. Taloyhtiö on ilmeisesti vääntänyt lämmön alas, kun enää ei ole -30 astetta ulkona... Vihloo vatsaa, jos jännittää alavatsan lihakset. Pientä kipua alavatsassa, keskellä, syvällä, kipu menee kuitenkin ohi aika nopeasti. Ja ne perusjutut, mulla on aina nenä tukossa, 365pvää vuodessa.
dpo 5 pinetä alavatsakipua, häivähtelevä kuvotus, rinnat tulleet aremmiksi, vihlaisuja alavatsalla, väsyttää! Eli nyt on kaikki samat oireet kuin viimeisen vuoden aikana aina tähän aikaan kierrosta...
dpo5 vol.2 Alkoi tosi kovat vatsakivut. Vihloo ja tuntuu myllerrystä sisällä. Ei nyt sellaista, että siellä isokin sikiö olisi, mutta sellaista kohtalaista supistelun tuntua ja oikeaa puolta vihloo. Mä oon ihan varma et saan kaksoset
(vitsi, vitsi...) Sen verran kuitenkin vielä toivon, että särkylääkettä en ole viitsinyt ottaa. Ei kai paracetamol haitaksi olisi, mutta en nyt taida kuitenkaan ottaa.
dpo6Aamulla olin ihan varma, että olen raskaana. Oli vaan sellainen olo. Ja tietysti sain kehiteltyä itselleni kuvottavan olonkin. Onneksi mulla ei ole kotona kuin 2 digitestiä ja niitä en viitsi tuhlata tyhmyyksiin. Olisin varmaan muuten tehnyt tänään jo testin.
dpo7 Kuvotusta, ei muita uusia oireita
dpo8 Ei ehkä paras päivä tehdä testiä, mutta hullu kun olen, niin herkällä testillä puhdas nega. Teorissa ois voinut olla jo plussa, jos ois raskaana. Eli mun oireet varmaan loppuu tähän, kun tiedä, etten ole raskaana. Tänään olen siitä ihan varma, että en ole raskaana taaskaan.
dpo8 Leskenlehti on varma merkki keväästä ja armoton _itutus on merkki kuukautisista. Se yhdistettynä siihen, että rintojen arkuus on poissa ei tiedä hyvää. Erittäin masentavaa! Arvioin tuntemuksieni perusteella, että 2 vuorokauden sisällä saan tädin kylään.
dpo8 vol.II Illalla sitten alkoikin kipu/painon tunne/kiristävä tunne kohdun kohdalla. Ja olin 100% varma, että raskaana olen!
dpo9 Ei kuvottavaa oloa koko päivänä. En ole varma, olenko raskaana. Kohdussa tuntuu paine/kiristävä tunne. Kauhea väsy.
dpo10 Ei kuvotusta aamulla, illalla oli. Ei oikeastaan suuria oireita, vähän alaselkää jomottaa, menkkakipuja varmaan. Tänään en ole raskaana omasta mielestäni. Rinnat näin aamuisin vähemmän arat. Illalla sitten taas tosi arat. Ei ole sellaista menkkoja edeltävää syöpöttelyä ollenkaan. Nälkä silti on vähän väliä, mutta ei tee kauheasti mieli ruokaa.
dpo11 Kauheaa vuoristorataa ajatusten kanssa, siis oonko raskaana vai en! Eilen illalla en ollut, alkoi kunnon alaselän kipu, joka enteilee kuukautisia. Vuotoa olen nyt odotellut koko päivän. Raskaustesti aamulla ah niin puhtaan negatiivinen! Olen muutaman kerran käynyt tarkastamassa, kun on ollut tunne, että nyt alkoi vuoto. Ehkä ensi yönä. Olkoon sitten vainoharhaisutta tai mitä vaan, niin nyt tässä kierrossa kipu on keskittynyt kohtuun eri tavalla kuin ennen.
dpo12 Tänään olen taas raskaana, siis tuntuu siltä. Illalla olen varmaan jo toista mieltä. Ehkä. Kuukautisten pitäisi alkaa tänään, tai ihan viimeistään tiistaina.
dpo13 Tänään en ole raskaana. Tein testin, pregcheck-merkkisen, ei viivaa, ei viivanpaikkaa, ei edes tuntien kuluttua. AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHH! Haluaisin vielä uskoa raskauteen, mutta en ilmeisesti usko, kun tilasin jo uuden paketin ovistestejä. :'(
dpo14 = kp1
Lista oireista, jotka ei kohdallani ole raskausoireita:
1. väsymys
2. kuvotus, oksentelu
3. arat rinnat, kovat nännit, valkoiset nystyrät rinnan päissä
4. hikoilu, hikoilukohtaukset
5. jano
6. tiheentynyt virtsaamisetarve
7. löysä vatsa, ummetus, normaali vatsa
8. kohdun kasvukipu
9. kaikki akavatsakivut, vihlomiset
10. kaikki selkäkivut