Piinailijat 45

Sopisiko tästä uusi pino viikon 45 piinailijoille?
Kuka tulee mukaan?

Täällä tulee vaan noita haamuja, jotka siis lasken tästä lähtien viivanpaikoiksi.. :D Odottelen tätiä, että pääsisi kunnolla uuteen kiertoon.. :wave:
 
Täällä ootellan tädin loppumista, mikä kyllä pitäis huomenna tapahtua, toivottavasti, että pääsee aloittamaan peittojen pöllytystä tasaisesti joka toinen päivä :LOL:
En ole ostanut, enkä aio ostaa enää ovulaatiotestejä. Vähemmän paineita...
nyt olis sit menossa kp7/26-28 ja yk jo 8
 
cristina mä päätin kanssa ilman turhia paineita.. mies kun ei paineita ottaikaan. Eli ei ovistestejä.. Muutenkin peittoja tuuletellaan vähintään 5 kertaa viikossa.. :ashamed: :whistle: Niin mitä hyötyä noista meille edes on?? Koska todennäköisesti ovulaationkin aikana joku partio on paikalla. :D
 
Perjantai 4.1.2008
cristina................5/26-28...................yk 10.....2. toiveissa
Kutrisue..............28/26.........................yk 4.......2. toiveissa siskonen.............5/27.........................yk 4.......1. toiveissa




Haamuilija:


Plussanneet: :flower:

Nasuliini-84 yk3
Ansku07 yk3
Tyyne yk2
Katjuska-78 yk2
 
Tyyne... mites sen sun haamun kanssa kävi? Ei kai nyt vaan vuodot oo sullakin alkanut :/

joo kaipa minäkin itseni tänne hilaan, kun vuoto on nyt sitte ku siitä pistetystä siasta :kieh: Uskoisin, että huomenna mennään katsomaan sitä, että kohtu itelleen on tyhjentänyt kaiken tarvittavan, mutta ihan hyvin jos niin on...pääsee ainakin heti yrittämään :)
en nyt tiedä oikein mistä kiertoa laskis, mutta jospas siitä sunnuntaista, jolloin se selkeesti punertava vuoto alkoi....eli tänään ois sitte 3/28-30

niin ja yk 2 ja kolmas toiveissa

Ai kun ajatuksissaan lukee....tyynehän olikin jo ekassa viestissä kertonut haamukohtalonsa :whistle:
 
Laitoin plussanneisiin Nasuliinin, ikään kuin onnea tuomaan.. On kiva katsella kun ajan kanssa lista pitenee.. :saint: Toivottavasti sopii Nasuliinille?

Otin itseni pois haamuilijoista, koska olivat todennäköisesti värillisiä viivanpaikkoja ja mua ärsyttää. :headwall:

Tälle etusivullekin ois helppo päivitellä tuota listaa?! Nyt vaan uudet kiertopäivät julki niin voisin olla vapaaehtoinen? Jos kaikille siis sopii?
 
Kirjoitellaan niin samaan aikaan.. Munkin piti varovaisesti kysyä, että vieläkö haluaisit olla haamuilija? Testasin mielestäni aika selvän haalea plussan sillä mammaksin herkällä (mieskin näki vaalenpunaisen viivan ja tuli testiajan sisään), viime viikon tiistaina, sitten testasin myöhemmin negan aconin 10, haamun tai siis varmaan viivan paikan apteekin omalla sunnuntaina ja eilen ja tänään viivanpaikan rfsu:lla.. Kaikki testiajan sisällä, mutta en kyllä usko mahdolliseen raskauteen. Että kunpa se täti vaan kurvais pian paikalle, että pääsis jännittelemään muiden kanssa!! :D
 
sopii,tottakai :D

Ja mä varmaan seurailen teidän piinailemisia :LOL: en vaa osaa poistua täältä kuume puolelta :ashamed:

toivotaan paljon plussia nyt tähän pinoon!!!!

mä käyn vieläki vähän väliä kattoos tota testi tikkua :D olo on niin onnellinen.

nyt häivyn täältä hehkuttamasta :ashamed:
 
Nasuliini Kiva musta kun käyt hehkuuttamassa!! Kaikki sun tilanteessa ois varmasti yhtä pilvissä.. Sitä paitsi, kun käyt tuot plussaonnea mukanasi!! :whistle: :heart:

Katjuska
Toivottavasti huominen gynekäynti kertoisikin jostain ihan muusta!! Muistelen vaan niin tuota teidän pikkuprinssin odotusaikaa.. Onhan näistä valemenkoista paljon juttua ja voivat olla runsaatkin vuodot..

Oli muuten kummallinen piinaviikko, kun ainoastaan yksi plussa ilmoittautui! :)
 
Itse sitä on niin realisti, ettei toivo enää mitään...tai sitten se on vaan itsesuojeluvaisto kun pistää niin ajattelemaan =) Mutta huomenna tosiaan ollaan ehkä taas viisaampia :whistle:

Ja Nasuliini hehkuttele vaan kun hehkuteltavaa on...itse oisin kans aivan pilvissä jos tilanne tuo olisi :heart: :D

ja olihan toi yks plussakin prosenttuaalisesti ihan hyvä, kun meitä niin kovin montaa ollutkaan ja kyllä mä viel vähän elättelen toiveita myös Tyynestä ;)
 
Kutrisue
Minä haluan mukaan myös. Täti löysi tänne eilen illalla myöhään, joten tänään on kp 2/26 ja yk on 4. Pikkukakkosta toivomme.

Nasuliini musta on kiva, että käyt täällä välillä tuulettelemassa, sillä se antaa tänne aina välillä postiivistakin mieltä. Me taidamme aina välillä vaipua itsesääliin, joten ainakin minä saan uskoa, että kyllä se meillekin jossain vaiheessa onnistuu.

Plussatuulia meille kaikille.
 
No jos minäki sitten vaikka aattelin etten nyt ollenkaan pyöri täällä palstoilla... ja näin taas :D Kerran on tuttu porukkakin niin eihän sitä voi olla poieskaan.
Eli nyt kun mennään jo keskiviikon puolta niin kp 5/27
Täyttä höyryä vaan uuteen kiertoon tytöt!! :wave:
 
Huomenta kaikille! =)
Tätiä ei näy ja illalla ne pikkujoulubibbalot.. :| Täytyy kai ottaa varman päälle ja olla maistamatta terästettyä glögiä. Niin, että jos täti on tulossa niin tulisi nyt sitten ennen iltaa!! |O

Katjuska tulethan sitten kertomaan mitä lääkärissä kerrottiin?
 
Tyyne sullahan on vielä toivoa jäljellä plussasta kun ei oo vielä täti tullu kylään. Toivotaan, että on myöhäinen plussa, eikä sen takia vielä oo testeissä näkyny :)
Me aloitetaan tänään peittojen pöllytys ja tosiaan ovista en tikuta. Täytyy vaan keskittyä nauttimaan itse tekemisestä. Se kun on niin mukavaa puuhaa :p
Pistäkää tytöt miehet "hommiin" että saadaan lisää plussia :LOL:
 
Iltaa :) Gynellä käyty ja ultralla katsottiin ja mitään ei näkynyt missään. Verikokeen Hgc kuitenkin kertoi, että ainakin raskaana ollaan oltu kun oli edelleen 35. Pitää nyt ens viikolla tehdä viel testi ja jos siihen viivoja viel tulee niin sitte lääkäriin yhteyttä uudestaan. Laskeahan sen pitäis sitte pikkuhiljaa...

Mulla on itellä nyt niin kauhee flunssa, että sänky kutsuu :snotty: :wave:
 
Täti ei ole vieläkään saapunut.. Testasin eilen apteekin omalla, viivanpaikkaa vaan.. Join sitten lasillisen punaviiniä ja lasillisen terästettyä glögiä. Mässyttelyä taphtuikin sitten siinä määrin, että huh.

Toivotaan Katjuska, että olisi tuo hcg-luku nousussa eikä laskussa!! :hug: Minä päivänä ajattelit tehdä ensi viikolla testin?

Cristina: Mulla oli jo ihan kyllä toivo menetetty tuosta plussasta, mutta ihanaa, että te jaksatte uskoa mun puolesta ja kannustaa! :heart:

Sain kyllä viime yönä ja tänä aamuna uuden oireenkin.. :D Heräsin siihen kun tärisin niin kuin mielipuoli. Olisin vetänyt peiton päälle, mutta olinkin jo vällyjen alla!! Aamullakin vilutti kovasti. Nyt jo normalisoitunut olotila. Vieläkin usein heikottelee päivän aikana ja etoo, mutta tuo voi kyllä johtua mun vilkkaasta mielikuvituksesta!

Kohta neuvolaan pojan kanssa. Poika on juuri puunattu ja kynnet leikattu, laitettu parasta päälle, että ollaan sitten oikein edustavassa kunnossa. :heart: Taidan kysyä josko voisin mennä ensi viikolla tekemään testin neuvolaan ellei täti saavu..
 
Melkoinen päivittelijä täällä!! :LOL: :LOL: :LOL:

En ollut kertaakaan vielä vaihtanut päivämäärää ennen tätä päivää.. Ja päivämääränä oli siis tiistai 13.3.2007 meidän pojan syntymäpäivä.. Taisi olla tuolloin ajatus hiukan hukassa..
 
Katjuska ja Tyyne toivotaan, että kummallekin tulee selkeet plussat :heart:
Taitaa olla aika paljon flunssaa liikkeellä. Minäkin olen tän ja huomisen päivän tytön kanssa kotona, kun on flunssainen.
Mä en ainakaan enää usko yhtään mihinkään raskausoireisiin. ku on edelleen aamuisin huono olo ja silloin kun ei ole syönyt tarpeeksi usein...Aina vaan olevinaan oireita, vaikka täti tuli ja meni. Ostin jo "kasan" raskaustestejä kaappiin odottamaan seuraavaa kertaa :D niin ja greippimehua...jos siitä vaik olis apua...Kaikkia keinoja täytyy yrittää :p
 

Yhteistyössä