Piimää hiivaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PerkeÄle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PerkeÄle

Vieras
Joo mulla siis on se hiivalääkekin jossain (geeli),mutta ei tietenkään löydy..!!!!!!!!

En pääse apteekkiin nyt,enkä edes tiedä onko tämä hiiva.Ei siis koske sisälle vaan ulkosynnyttimet ovat hiukan hellänä.Olen raskaana..

Auttasko piimä? Oikeasti se hiivalääke oli lääkekaapissa mutta mystisesti sieltä katosi .

Mä tein joskus köyhänä opiskelijana niin, että laitoin piimään kastetun tamponin yöksi ja auttoihan se :). Toimii ulkoisestikin ja viilentää kutinaa hyvin. Luonnonjogurttia olen myös käyttänyt nykyäänkin ulkoisesti joskus, kun en ole päässyt heti apteekkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hätä keinot keksii;27390347:
Mä tein joskus köyhänä opiskelijana niin, että laitoin piimään kastetun tamponin yöksi ja auttoihan se :). Toimii ulkoisestikin ja viilentää kutinaa hyvin. Luonnonjogurttia olen myös käyttänyt nykyäänkin ulkoisesti joskus, kun en ole päässyt heti apteekkiin.

Fap fap fap....

Ai hiivaankin tepsisi? Itse kokeilin luonnonjugurttia bakteerivaginiittiin, ja siihen kyllä auttoi. Ei sinänsä ihme, kun siinä onkin kyse pH-tasapainon häiriöstä ja jugurtti on hapanta. Eihän näitä voi tietenkään "virallisesti" suositella kenellekään, koska siinähän lääkefirmat menettäisivät tuloja.

Vielä huomattavasti paremmin autta ILMA (ja on ilmaista, hih!) Kannattaa antaa mahdollisimman tehokasta ilmakylpyä paikoille, esim nukkua ilman pöksyjä ja ko paikat ulkona peitosta ja mahd levällään (sorry, en tiedä miten tää ilmaistaisiin korrektisti). Mulla on auttanut tosi hyvin, mutta en tiedä sitten että jos on tosi paha tulehdus että auttaako sitten.

Yhteistyössä