Piilomaan Pikkuaasi

  • Viestiketjun aloittaja lukijamamma
  • Ensimmäinen viesti
lukijamamma
Kuka muistaa vielä tän ihanan kirjan ja telkkarisarjan?
Löyrin eilen tosi halvalla tän kirjan ja oli pakko tulla teille
hehkuttamaan! Kyllä meidän poikia nyt hellitään...
 
lukijamamma
Mä muistan vaan sen että se oli aivan äärettömän jännä ja että odotin sitä aina innoissani alkavaksi. Taisi vähän surullinenkin olla...en malta odottaa pääseväni sitä lukemaan!
 
lukijamamma
Laitoin uusintatoiveen ylelle, katsotaan miten käy. Meilläkään ei juuri ehditä tv:tä katsomaan kuin harvoin ja olenkin harkinnut tallentavan digiboxin ostamista. Olis kyllä tarpeen!DvD olis tosiaan aika makee juttu!
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja lukijamamma:
Pitäsköhän laittaa ylelle toive uusinnasta? Taidan tehdä niin just nyt!
Pliis tee, ja laita siihen, että useat mammat toivoo :) Minä ainakin. Hämärästi muistan sarjan. Muistan kertojan äänensävyn ja sen että musiikki siinä oli hyvä, en vaan muista miten menee :/ Jostain myöstä mulle on vanhemmiten tullut nyt mieleen, että oliko siinä jokin poliittinen sanoma takana???
 
vieras
Muistan tv:stä! Oih, en oo tiennykkään, et on kirjanakin!
Olispa ihanaa kun tulis uusintana, tosin olen joutunut huomaamaan, että jotkut lastenohjelmat, jotka oli mun lapsuudessa ihania, ei mun lasten mielestä oo ollenkaan kiinnostavia :( esim. se nalleohjelma "olen pieni nalle vaan pullea, lasten kanssa viihdyn ain..."
 
luppakorva
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistan tv:stä! Oih, en oo tiennykkään, et on kirjanakin!
Olispa ihanaa kun tulis uusintana, tosin olen joutunut huomaamaan, että jotkut lastenohjelmat, jotka oli mun lapsuudessa ihania, ei mun lasten mielestä oo ollenkaan kiinnostavia :( esim. se nalleohjelma "olen pieni nalle vaan pullea, lasten kanssa viihdyn ain..."
Mitäs vikaa Luppakorvassa? Lutunen minusta vieläkin ja tarinat opettavaisia. Eikä mitään sellaista päätöntä menoa kuin piirretyissä.
 

Yhteistyössä