H
hjälp
Vieras
Oliko linssit kenties liian kauan silmissä, vai onko se joku linssin rakenteellinen juttu? Käytössä kertakäyttöiset linssit, ennen on ollut kuukausilinssit eikä ikinä ollut tällaista!!!! :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ihaninta on, kun sormilla nyppää silmän "kalvoa" luullen sitä linssiksi. :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ihaninta on, kun sormilla nyppää silmän "kalvoa" luullen sitä linssiksi. :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisiko vinkkejä miten sen saisi pois? Mulla oli tosi vanhaa Renu-merkkistä piilarinestettä, jota truuttasin silmään, ja eikä siitäkään tuntunut olevan apua.
Voiko se linssi hajota ihan itsekseen silmään, eikös siihen tarvita viilto?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olisiko vinkkejä miten sen saisi pois? Mulla oli tosi vanhaa Renu-merkkistä piilarinestettä, jota truuttasin silmään, ja eikä siitäkään tuntunut olevan apua.
Voiko se linssi hajota ihan itsekseen silmään, eikös siihen tarvita viilto?
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ihaninta on, kun sormilla nyppää silmän "kalvoa" luullen sitä linssiksi. :x :x
Joo, mie joskus pienessä sievässä tunnin karjuin vessassa, kun ei perhanan linssit lähe silmästä, niin arvaa oliko siellä ees mitään linssejä |O
Seuraavana aamuna oli vähän punakka silmä:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ihaninta on, kun sormilla nyppää silmän "kalvoa" luullen sitä linssiksi. :x :x
Tuttu tunne :x Ihan karmeeta raapia omaa silmää ja kun ei meinaa saada linssiä irti!!!
Mulla on kertakäyttöset olleet jo vuosia käytössä. Yks merkki oli sellainen, ettei meinannut lähteä millään silmästä irti, olikohan Dailies. Ne jotenkin kuivahti ja jämähti aina silmään kiinni.
Voi olla myös linssin kaarevuudesta kiinni. Nyt mulla on kaarevampia ja toinen merkki, eikä ongelmia ole enää ollut.
Eri linsseissä on eri kosteusarvot ja kaarevuuskin voi vaihdella. Kannattaa kokeilla toista merkkiä jos ongelma on jatkuvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Kyllä se voi hajota. Mulla ei oo koskaan niin käyny ja oon nyt neljä vuotta kertiksiä käyttänyt. Eikä mulla oo tolleen jumiinkaan jäänyt. En kyllä osaa antaa mitään neuvoja. :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Ihaninta on, kun sormilla nyppää silmän "kalvoa" luullen sitä linssiksi. :x :x
Tuttu tunne :x Ihan karmeeta raapia omaa silmää ja kun ei meinaa saada linssiä irti!!!
Mulla on kertakäyttöset olleet jo vuosia käytössä. Yks merkki oli sellainen, ettei meinannut lähteä millään silmästä irti, olikohan Dailies. Ne jotenkin kuivahti ja jämähti aina silmään kiinni.
Voi olla myös linssin kaarevuudesta kiinni. Nyt mulla on kaarevampia ja toinen merkki, eikä ongelmia ole enää ollut.
Eri linsseissä on eri kosteusarvot ja kaarevuuskin voi vaihdella. Kannattaa kokeilla toista merkkiä jos ongelma on jatkuvaa.
Shit. Mulla on juurikin noita dailies-linssejä. Se on siis niitten ominaisuus.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jäi vähän kesken tämä ketju.
Mitä kostutustippoja sitten saa käyttää piilareiden kanssa? :attn: