piilolinssejä tilaamassa auttakaa!!!

  • Viestiketjun aloittaja Millipidetär
  • Ensimmäinen viesti
Millipidetär
yritän tilata piilolinssejä kokeiltavaksi mutta en ole koskaan niin tehnyt...

http://www.lensbuddy.com/FI/fi/brands/33/
mitä tarkoitetaan kaarevuusarvolla kun kuitenkin vaihtoehtoja on vain 1? 8,6
 
Eka silmälääkäriin varaa aika piilolinssin sovitukseen ja sitten kun sulla on mitat omista silmistäsi niin voit tilata netistä halvat linssit. Näin.
Kaarevuusarvo on mitä ilmeisimmin sun silmät pinnan muoto, ja tuoyks vaihtoehto ei välttämättä sulle passaa.
Optikolle mars!
 
Juu, ei kannata tilata piilolinssejä jos ei ole ensin käynyt optikolla tekemäs ekaa sovitusta ja saanut oman silmän "arvoja". Teet vaan enemmän hallaa silmilles jos alat tunkee niihin väärän istuvuuden omaavia linssejä.
 
Millipidetär
oon joo käynyt optikolla mutten saanut reseptiä mukaan vaikka pyysin...
noi arvot on eli miinus 2 jne. mutta mun optikkolinsseissä on arvo 8,7 (luin paketista)... eli noi 8,6 ei sitten vissiin sovi mun silmään....
 
Käy kysyyn se lappu missä näkyy kaikki arvot ja kaarevuudet yms. sieltä optikolta missä kävi. Onhan niiden pakko se antaa. Siitähän sä olet maksanutkin että saat ne tiedot ja pystyt hyödyntää niitä. Tuo 8,6 on aika yleinen arvo, mut jos sulla on paketissa ollu 8,7 niin en kyl uskalla suositella 8,6. Käy kysyyn sieltä optikolta että haittaako tommonen ero..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
oon joo käynyt optikolla mutten saanut reseptiä mukaan vaikka pyysin...
Täällä on myös sellainen optikko-liike joka ei anna reseptiä mukaan asiakkaalle vaikka asiakas sitä pyytää ja on maksanut näöntarkastuksesta :whistle: Edellyttävät että lasit ja/tai piilolinssit ostetaan heiltä :headwall:
 

Yhteistyössä