Piilarit, joita pidetään koko ajan päässä (jatkuvakäyttöiset?) Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie

Vieras
Onkos kellään kokemusta moisista? Kuulin, että tällaisia olisi olemassa, mutta en tiedä miksi niitä kutsuttaan. Jatkuvakäyttöiset? No yhtäkaikki, onko kenelläkään vielä kokemuksia tuollaisista? Miten onnistuu nukkuminen? Entä meikkaus ja meikin poisto?

Mulla on ollut jo melkein kymmenen vuotta sellaiset. Tosi kätevät on. Ne ei kyllä sovi kaikille, mun sisko ei pystynyt ollenkaan pitämään niitä ja yks kaverikin joutui luopumaan, kun ei sopinut silmille. Mutta itselläni ei siis ole ollut mitää vaikeuksia niiden kanssa. Välillä vaan unohtaa vaihtaa ne kuukauden kuluttua, kun ei muista enää koko piilareita ;)
Nukkuminen onnistuu ihan normaalisti, ja ei oo ollu meikkaamisenkaan kanssa mitään ongelmia. Siitä vaan kokeilemaan!

En pysty pitämään niitä yöllä, mutta ne on ainoat joita voin käyttää päivällä. Nuorena oli ihan sama mitä piti, mutta nykyän pitä olla toi kosteampi linssi, joita noi pitkän yttöön tarkoitetut on.

Mun mielestä se on niin, että jos on tosi "kuivat" silmät, niin niitä ei pysty pitämään. Mulle on tähän asti sopinut kaikki kokeilemani linssit eli ei sitä ongelmaa ole. Mutta kannattaa kokeilla niitä, jos ne sopii niin ne on tosi suuri helpotus, ei tarvi koko ajan laittaa päähän ja ottaa pois jne. Mulla on ollu joskus ne jopa 3kk kerralla päässä, kun en oo muistanu vaihtaa :ashamed: Pitäis kyllä vaihtaa aina kuukauden välein, ei varmaan pidemmän päälle kovin hyvä juttu, jos jättää noin kauaksi aikaa silmiin.

Itse olen käyttänyt sellaisia useamman vuoden ja todella tyytyväinen olen ollut. Käytän niitä yötäpäivää ja usein jopa unohdan linssien olemassaolon kokonaan kun ei niitä edes huomaa :p Tosin linssimerkkien välissä olen huomannut eroja, jotkut kuivuu helpommin jos pitää joka yö. Yleensä otan linssit kerran viikossa yhdeksi yöksi pois, joskus useammin jos linssit tuntuu kuivilta. Parhaiten sen käytössä huomaa, että kuin kauan niitä voi käyttää ja uskaltaako niiden kanssa nukkua, se kun on kaikilla niin yksilöllistä. Meikatessa oon käyttänyt myös ja meikinpoistossa ne on yleensä myös ollut silmissä, tosin öljymäisiä meikinpoistoaineita olen vältellyt kun ne ei kai kovin hyvää linsseille tee. Ei varmaan mitkään meikit ja meikinpoistoaineet linsseille hyväksikään oo, eli kannattaa puhdistaa ja vaihtaa linssit säännöllisesti..

Uusimmat

Yhteistyössä