Piilareista ihmettelyä!

02.05.2008
993
0
16
No niin, kävin sitten monen monen vuoden tauon jälkeen tänään hakemassa piilarit, kertäköyttöiset sellaiset. Nyt vaan mietin, että onko mun silmissä jotain vikaa vai noissa linsseissä, kun pidin niitä vajaa 5 tuntia ennenkuin oli pakko ottaa pois, kun tuntui niin kuivilta koko silmät! :o En mä muista että ennen olis ollut tollasta ongelmaa, kuukausilinssit oli silloin käytössä.

Hitsi vie jos nyt ei tääkään onnistu, olis niiin kiva aina välillä olla ilman rillejä! |O

kertakäyttölinssit ei oo yhtä hengittäviä kun kuukausilinssit. itsellä tosi herkät silmät ja mä voin käyttää vain yötä-päiväälinssejä, ja niitäkin vaan max 10 tuntia, yleensä 8 tuntia päivässä. mä tilaan netistä Biofinity-nimisiä linssejä ja muita en käyttäis, ne on supermukavia. Ne on tällä hetkellä markkinoiden hengittävimmät. mut kannattaa kokeilla erilaisia, lopulta löydät varmasti sulle sopivat.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Mä olen huomannut että mitä vanhemmaksi tulee niin silmät väsyy niihin nopeammin. Nuorenpana pystyi heittämällä pitämään aamusta iltaa ja nyt ei :|

Voi ei... Ja mä oon kuitenkin vasta 23 :o Tosin optikko kyllä tarkisti silmät ja sanoi että on hyvät ja terveet.

Mutta johtuisko vaan sitten siitä että ne piilarit kuivattaa... Mistähän niitä kostutustippoja saa ostaa, apteekistako?!

Sama juttu. Tai siis minä en voi käyttää ripsaria kun on piilarit päässä. Ärsyttävää kun sitä haluaisi laittautua vähän. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tottunut piilarikäyttäjä:
kertakäyttölinssit ei oo yhtä hengittäviä kun kuukausilinssit. itsellä tosi herkät silmät ja mä voin käyttää vain yötä-päiväälinssejä, ja niitäkin vaan max 10 tuntia, yleensä 8 tuntia päivässä. mä tilaan netistä Biofinity-nimisiä linssejä ja muita en käyttäis, ne on supermukavia. Ne on tällä hetkellä markkinoiden hengittävimmät. mut kannattaa kokeilla erilaisia, lopulta löydät varmasti sulle sopivat.

Lisäys: Mulla ei tipat auttanu, vaan linssinesteen vaihto. Niistäki löytää parhaimman kokeilemalla. Mulle sopii vaan Renun sensitive, se sopii kuiville silmille. Kun löysin mulle sopivat linssit ja linssinesteen ei oo sen jälkee ollu ongelmia kuivien silmien kaa!

Yhteistyössä