piilareista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

memmu89

Aktiivinen jäsen
21.11.2007
3 526
0
36
36
http://www.cybershop.fi/product/2332/-magic-eye-2-tone---chocolate--for-1-year/

eli tollasia harkitsen. onko piilareiden saanti paikoilleen ja pois ottaminen vaikeeta? sattuuko se? :ashamed: tyhmiä kysymyksiä. ja paljonkohan piilarineste maksaa noin?

Yks kaveri sano että oli ekat muutamat kerrat vaikeeta mutta että tottu nopeesti. Toinen sano että on tosi helppoa (mä kyllä epäilen jonnin verran)

Mäkin haluaisin tuolta piilarit, mutta jänskättää pistää silmään mitään :|
Mä haluisin mustat. =) Tai valkoset tai pinkit :D

Jos joku kaverisi käyttää piilareita, niin hän varmaan osaa opettaa sulle laittamis- ja poistamistekniikan. Eikä se satu, mutta harjoittelua vaatii, eikä saa hätääntyä, vaikka ei ihan heti onnistukaan. Piilarinesteiden hinnoista en yhtään tiedä, kun itse käytän kertakäyttöpiilareita silloin tällöin.

Siis kun piilareissahan on niitä eri kaarevuuksia ja mitä lie. Mulle ei ainakaan kaikki merkit käy, tuntuu kuin olisi roskia silmissä. Miten niitä osaa netistä tilata ilman optikon "reseptiä"? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Yks kaveri sano että oli ekat muutamat kerrat vaikeeta mutta että tottu nopeesti. Toinen sano että on tosi helppoa (mä kyllä epäilen jonnin verran)

Mäkin haluaisin tuolta piilarit, mutta jänskättää pistää silmään mitään :|
Mä haluisin mustat. =) Tai valkoset tai pinkit :D

mua kans vähän jänskättää :s että saanko niitä edes silmiin.

Kyllä mie ainakin pidän ehdottomana sen, että käyt optikolla opettelemassa piilarin laittoa ja samalla optikko voi "mittauttaa" sen silmän ja tarkastaa muutenkin, ettei silmissä ole mitään mikä estää piilareiden käytön. Piilareissa kun on erilaisia kaarevuuksia ja halkaisijoita, niin en lähtisi ihan sokkona niitä kuitenkaan ostamaan... Varsinkaan tietämättä piilareista mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja DsariaL:
Kyllä mie ainakin pidän ehdottomana sen, että käyt optikolla opettelemassa piilarin laittoa ja samalla optikko voi "mittauttaa" sen silmän ja tarkastaa muutenkin, ettei silmissä ole mitään mikä estää piilareiden käytön. Piilareissa kun on erilaisia kaarevuuksia ja halkaisijoita, niin en lähtisi ihan sokkona niitä kuitenkaan ostamaan... Varsinkaan tietämättä piilareista mitään...

Voi saada vahinkoa aikaan silmille jos ei tiedä mitä tekee :attn:

Yhteistyössä