Piilareiden käyttäjät, HELP!

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Hain piilarit, tai testikappaleet vasta. Nyt sit pitäis harjoitella... Mutta millä helvetillä mä saan ne silmään, kun eivät irtoo mun sormesta |O Tökkään piilarin silmään, sormi pois ja piilari kököttää sormessa, ei silmässä... Mitä mä teen väärin?

Tosiaan kostuta linssi/sormi kunnolla, ja jos ei meinaa irrota, niin itse olen kikkaillut silleen, että vedän linssin alaluomea kohti, jolloin linssi jää "kiinni" alaluomeen ja sormi sitten irtoaa. (Vaarana toko se, että linssi ei mene kunnolla pupillin päälle vaan kun räpäytät liian aikaisin, niin linssi taittuu ryttyyn ja siitä seuraa uusi laitto-operaatio.)

Mutta ei se linssi normistikaan aina sekunnissa silmään pujahda. Ei ainakaan itselläni, kun en usein piilareita käytä. Joskus on saanu useamman minuutin kärsivällisesti tuhrata ja silmästä valuu kaulalle asti vesinoro.

Oon tärvänny jo neljä linssiä, putosivat lattialle enkä löytäny niitä. Lopputulos: oikeessa silmässä piilari, vasemmassa ei... Pitäis niinku mennä siihen tarkastukseenki sit piilarit päässä, enkä saanu ku viidet molempiin silmiin. Saiskohan uudet testikappaleet liikkeestä :saint:

Yhteistyössä