M
m38
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):Lähden kaupungille.
Toivottavasti nähdään[/quote
toivoa sopii
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):Lähden kaupungille.
Toivottavasti nähdään[/quote
toivoa sopii
Alkuperäinen kirjoittaja Korkonainen:Olen yli 40 ja parhaillaankin on tiukka mekko ja huikeat piikkarit töissä. Olo on ihanan naisellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Korkonainen:Olen yli 40 ja parhaillaankin on tiukka mekko ja huikeat piikkarit töissä. Olo on ihanan naisellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):Kyllä katseita keräsin. Ihania miehiä kaupungilla.
Olikin kivaa
Olitko eräs heistä????
Alkuperäinen kirjoittaja HraNro33:...ovat aivan tajuttoman seksikkäät naisen jalassa. Varsinkin jos on päällä hame ja stay-up sukat. Muutaman kerran olen jopa laskenut lastini piikkikorkoihin, niihin on mukava työtää kovana seisova kalu ja tuntea pehmeä nahka ja nahan tuoksu...hmm,hmm... Piikkikorkoja pitävät naiset ilmoitelkaa itsestänne, palvon teitä!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):Eikö vain?
Lantio liikkuu, eikä ole jumissa.
Pilkettä silmäkulmaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):Huomaan katseesi, nautin.
Keinutaan yhdessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinner:Alkuperäinen kirjoittaja HraNro33:...ovat aivan tajuttoman seksikkäät naisen jalassa. Varsinkin jos on päällä hame ja stay-up sukat. Muutaman kerran olen jopa laskenut lastini piikkikorkoihin, niihin on mukava työtää kovana seisova kalu ja tuntea pehmeä nahka ja nahan tuoksu...hmm,hmm... Piikkikorkoja pitävät naiset ilmoitelkaa itsestänne, palvon teitä!!!![]()
jaha
Alkuperäinen kirjoittaja mietin:):Niinpä niin tytöt edellä......en käy mitään.hih,hih![]()