piiiitkän perjantain HUOMENET !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
=) Täällä jo pirteenä kahvittelen takkatulen valossa.. ja tän tietokoneen :D Ihanaa, vapaata. Ajoissa lenkille ja sitten siivoilua . Päivällä tulee tytön kummitäti meille pääsiäiseksi :):)

Huomenta!
Mä lähetin iskän ja pojat (plus koiran) matkaan Saariselälle. Menevät autolla. Me tytöt jäädään vielä sunnuntaihin asti tänne kotiin viettämään vapaata, ja sitten lennetään Ivaloon :)
Väsyttää. Hetki koneella ja sitten vällyjen alle takaisin.

Huomenta!

Just heräsin, kun ei enää nukuttanut.. nyt hiippailen täällä ja koetan olla mahd. hiljaa ettei lapset herää. Mä kun haluan juoda tän kahvini hiljaisuuden vallitessa.. ihme että ne sentään on nukkuneet jo 20 min niin että mä oon hereillä.
Päivän mittaan vien lapset isälleen sunnuntaihin saakka. Vapaa-ajan koetan viettää siivoamalla, ruotsintenttiin lukemalla ja jos vaikka lenkillekin sais lähdettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:
mie valmistaudun töihin... :(

Samoin *silmät ristissä*

samoin, mutta pirteänä kuin peipponen :D Kerrankin. Nukahdin 20 jälkeen ja heräsin jo ennen 6 :O, yleensä nukahdan paaajon myöhemmin ja sit aamul väsyttää.

Eniten mua hymyilyttää tupalaliksa tältä päivältä, yli 20e/h käteen :D

Jokohan ap tuli lenkiltä? Se ihan kuuluu näihin varhaisiin aamuihin palstalla, että Marabou toivottelee hyvää huomenta ja herättelee huonoa omaatuntoa lenkkijutuillaan *vitsailee* Pitäisi itsekin tästä viitsiytyä.

Huomenta! Meillä koko perhe jo hereillä, lapset ne aina heräävät aikaisin.
Pihatöitä suunnitellaan, pitäisi oksasilppuria käytellä. Vanha jatkojohto oli vaan rikki, ja mies kävi eilen ostamassa uuden, mutta YLLÄTYS oli ostanut vääränlaisen. Eli nyt mietitään, mistä johdon lainaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Niin minunkin, mutta muu perhe vielä nukkuu, joten armonaikaa on vielä.

Mä ajattelin sallia itselleni hetken tuonne ehkä 8:30 tai hätätilassa 9:00 saakka. :D

Minäkin laitan itselleni noita takarajoja, joskus olen ollut niin laiskalusmu, että on pitänyt pakottaa itseäni niin, että tunnin eka vartti pitää käyttää johonkin järkevään ja loput 45 min lusmuilen*rehellisyydenpuuskailee*

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minäkin laitan itselleni noita takarajoja, joskus olen ollut niin laiskalusmu, että on pitänyt pakottaa itseäni niin, että tunnin eka vartti pitää käyttää johonkin järkevään ja loput 45 min lusmuilen*rehellisyydenpuuskailee*

Mun aivoille on jotenkin vaikea ajatus se, että ensin tekisi jotain järkevää... :xmas: :D

Huomenta! Tänään lähdetään Kauhavalle sukuloimaan ja huomenna on Lappajärvellä hautajaiset. Onneksi ei eilen vaihdettu kesärenkaita, vaikka sitä mietittiin, täällä tulee lunta ihan kunnolla. :/

Yhteistyössä