Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malai:mie valmistaudun töihin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Alkuperäinen kirjoittaja Malai:mie valmistaudun töihin...![]()
Samoin *silmät ristissä*
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Yyh, pitäis siivota yyh yyh yyh... Huomenta. *nauttii pari lohtusuklaata tässä ensin*
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Niin minunkin, mutta muu perhe vielä nukkuu, joten armonaikaa on vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Niin minunkin, mutta muu perhe vielä nukkuu, joten armonaikaa on vielä.
Mä ajattelin sallia itselleni hetken tuonne ehkä 8:30 tai hätätilassa 9:00 saakka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minäkin laitan itselleni noita takarajoja, joskus olen ollut niin laiskalusmu, että on pitänyt pakottaa itseäni niin, että tunnin eka vartti pitää käyttää johonkin järkevään ja loput 45 min lusmuilen*rehellisyydenpuuskailee*
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mun aivoille on jotenkin vaikea ajatus se, että ensin tekisi jotain järkevää... :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Helppo homma: ensin 45 minuuttia tunnista laiskottelua ja sitten vartti hosumista!
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Helppo homma: ensin 45 minuuttia tunnista laiskottelua ja sitten vartti hosumista!
No tuo on jo huomattavasti helpompi prosessoida.![]()