A
arvaa harmittaako
Vieras
Oltiin tuossa leikkipuistossa ja laps meni laskemaan liukumäkeä. Ihmettelin et miks mäki ei luista? ja lapsi jäi "kiinni" keskelle mäkeä. Liukumäki on männyn alla ja ihan pihkassa.
No nyt on uusi haalari pepusta pihkainen
ennen kuin pesen sen,niin oisko teillä jotain vinkkiä millä tahman saisi pois?täällä kun kaikki aina tiedetään.. kiitos etukäteen 
No nyt on uusi haalari pepusta pihkainen