pihkasta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arvaa harmittaako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arvaa harmittaako

Vieras
Oltiin tuossa leikkipuistossa ja laps meni laskemaan liukumäkeä. Ihmettelin et miks mäki ei luista? ja lapsi jäi "kiinni" keskelle mäkeä. Liukumäki on männyn alla ja ihan pihkassa.
No nyt on uusi haalari pepusta pihkainen :( ennen kuin pesen sen,niin oisko teillä jotain vinkkiä millä tahman saisi pois?täällä kun kaikki aina tiedetään.. kiitos etukäteen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Tällaisen vinkin kuulin joku aika sitten: Pihka lähtee vaatteesta tavallisella käsirasvalla! Viimeisenä normaali pesu käsirasvan poistamiseksi :)

pitäisköhän kokeilla tuota? ei kai se pilallekkaan voi mennä.. nyt se koko pylly on kiiltävä siitä pirun pihkasta
 

Similar threads

I
Viestiä
13
Luettu
694
E
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä