Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:SaksillaEn ole ainakaan minä onnistunut saamaan sitä millään kokonaan pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:fanta... Pinki sanoi että tykkää susta kovin , tuon vinkin perusteella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:fanta... Pinki sanoi että tykkää susta kovin , tuon vinkin perusteella![]()
:ashamed: Missä sanoi, en minä vaan kuullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Täällä niillä *mä olen kylässä* :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Täällä niillä *mä olen kylässä* :saint:
Terveisiä Pinkille sitten vaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Siis auttakaa nyt mua, miten ihmeessä mä saan pihkan pois ulkohousuista ja paidan helmasta :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:
Neiti tuli pihalta ja nyt on sitten housut pihkassa *kääk*
Alkuperäinen kirjoittaja varma lähde:mäntysuovalla lähtee ja perusrasvalla, uskokaa pois vain, ne tepsii mihin vain ( melkein)
Nim. kokemusta on!
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä pojalla oli yhdessä hihattomassa paidassa pihkaa kesällä ja koitin vanis tahranpoistajaa ja sillä lähti. Ei jäänyt mitään.
http://www.vanish.fi/