Etsin sitten esikoista äsken ympäri kylää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:o :(

Meinas jo itku tulla!

Oli pihalla ja mun oli tarkoitus mennä kuopuksen kanssa sinne myös, heti kun saadaan vaatteet niskaan. (esikoinen siis 5v)

Niin neiti oli hävinny pihalta! :o :(

No meikä karjuu ensin pihalla joka suuntaan, iskee kuopuksen rattaisiin ja lähtee juoksee ympäri kylää. Jostain kuului välillä vastaus ja karjuin sitte en menis kotiin. Ei mee...

No arvatkaapa mitä!!! \|O :snotty: :o

ANOPPI oli sen kanssa kävelemässä!

Ja mulle EI TAJUU aikuinen ihminen tulla sanoo!!! \|O \|O :headwall: :snotty:

Polvi on nyt niin kipee juoksemisest että riittää. \|O :/

Hyvä että kuitenkin löyty ja oli kunnossa.

Meillä kans tuossa päivällä laitoin pienimmän ulos rattaisiin nukkumaan ja sanoin miehelle ja isällä että kahtoovat sen perään kun ulkona ovat. No olivat sitten lähteneet yks kaks siitä naapurin ja mulle ei sanoneet mitään että lähteevät. Itkuhälytintä en laittanu kun luulin tosiaan että ovat siinä pihalla. mutta onneksi neiti vaan nukku onnellisena

Sama homma mul yks päivä. Mummu meni lasten kans edellä leikkikentälle ja oli puhe et minä peräs het emmertaalin jälkeen. noh menin ulos nii ei mummua ei lapsia missään. Kiersin kaarsin ja huutelin ja sukulaisellekki soitin et tulee etsimään. sit kävin mummulta kattoon. ei siellä ja hokasin omaan kotiinki mennä kattoon nii siellähän ne tyytyväisenä.
Kyl minä ainakin itkin ku niin pelästyin.
Minkä takia piti tulla kotiin just silloin ku oli minun puhe tulla ulos. ja viel takaoven kautta. eivätkä edes ikkunasta kattoneet et mis minä olen ku en ole kotona. Mummulla ei puhelinta mukana jne.
lapset 2v ja 5v.

Yhteistyössä