Pihka pois housuista????????????? APUUUVA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Siis auttakaa nyt mua, miten ihmeessä mä saan pihkan pois ulkohousuista ja paidan helmasta :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

Neiti tuli pihalta ja nyt on sitten housut pihkassa *kääk*

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Saksilla :o En ole ainakaan minä onnistunut saamaan sitä millään kokonaan pois.

Voi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Jos toi on ainut keino saada pihka pois :o
Että voi ottaa päähän, hyvät housut meni.
Paidasta viis :snotty:

Tepsiköhän sappisaippua noihin??

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Siis auttakaa nyt mua, miten ihmeessä mä saan pihkan pois ulkohousuista ja paidan helmasta :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

Neiti tuli pihalta ja nyt on sitten housut pihkassa *kääk*

No jos ei oo kovin arvokas vaate niin kokeile vaikka kynsilakan poistoaineella. Saattaa lähteä värikin, mutta minulla lähti tosiaan vaan pihka. Jokin muukin vastaava aine voisi auttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja varma lähde:
mäntysuovalla lähtee ja perusrasvalla, uskokaa pois vain, ne tepsii mihin vain ( melkein)
Nim. kokemusta on!

Pitää varmaan olla tiitteränä heti sitä poistamassa, minä olen tainnut olla myöhässä, ei se pihka varmaan inahdakaan kolmen päivän päästä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Meillä pojalla oli yhdessä hihattomassa paidassa pihkaa kesällä ja koitin vanis tahranpoistajaa ja sillä lähti. Ei jäänyt mitään.

http://www.vanish.fi/

Ok... Mä menen kotiin kaupan kautta kotiin ja ostan vanisia ja sappisaippuaa :| :| Ja kokeilen molempia, erikseen tosin.....

Yhteistyössä