P
pölvästi
Vieras
mä en ymmärrä. kertokaa mulle. mitä eroa on rattailla ja matkarattailla? jos ostaa yhdistelmävaunut, niin eikö siinä ole rattaat mukana? mihin tarvitaan matkarattaita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja virpia:matkarattaat ovat kevyempää tekoa ja menevät pienempään tilaan.yhdistelmävaunuissa on vaunukoppa ja ratasistuin erikseen kun taas yhdistelärattaat ovat kantokopalla varustettu ratas.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:jahaa. jos siis ostan yhdistelmät, ne menevät niin kauan mulla, kuin lapsi ei enää rattaissa halua istua. vai? vai tuleeko jossain vaiheessa tilanne, että ne yhdistelmän rattaat on niiiiin isot ja kömpelöt, että on mukavampi aina kujettaa niitä matkarattaita mukana?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virpia:matkarattaat ovat kevyempää tekoa ja menevät pienempään tilaan.yhdistelmävaunuissa on vaunukoppa ja ratasistuin erikseen kun taas yhdistelärattaat ovat kantokopalla varustettu ratas.
Yhdistelmävaunut ovat myös ne, joissa koppa on ratasosan päällä!
Alkuperäinen kirjoittaja virpia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virpia:matkarattaat ovat kevyempää tekoa ja menevät pienempään tilaan.yhdistelmävaunuissa on vaunukoppa ja ratasistuin erikseen kun taas yhdistelärattaat ovat kantokopalla varustettu ratas.
ei ole, ne ovat yhdistelmärattaat
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virpia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja virpia:matkarattaat ovat kevyempää tekoa ja menevät pienempään tilaan.yhdistelmävaunuissa on vaunukoppa ja ratasistuin erikseen kun taas yhdistelärattaat ovat kantokopalla varustettu ratas.
ei ole, ne ovat yhdistelmärattaat
Kansankielessä ehkä, mutta oikeasti ne kyllä tosiaankin on yhdistelmävaunut siltikin, vaikka koppa on ratasosan päällä. Siis ihan oikeasti. Googletapas, niin tiedät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Meillä on vaunut, joissa koppa on ratasosan päällä ja yhdistelmävaunuina niitä kyllä myydään. En ole koskaan kuullutkaan tuollaista kuin yhdistelmärattaat.