Piereskeleekö ja röyhtäileekö miehesi?

  • Viestiketjun aloittaja "Mahdoton"
  • Ensimmäinen viesti
"Leena"
Kyllä kait minäkin päästelen kotona ollessani. Jos joku väittää ettei piereskele ollenkaan, niin hänellä on jo väljä sulkijalihas joka ei pidä ilmaa ensinnäkään.

Ja meillä minä olen se piereskelijä, ei mieheni.
 
"Mahdoton"
Ei kai juuri kukaan -sukupuolesta riippumatta- mene omassa kodissaan vessaan piereskelemään tai röyhtäilemään?
Suurinosa ihmisistä taitaa siis olla tosi junttei ja siwistymättömii moukkii lähisuhteissaan. :popcorn:
Meillä on miehen kanssa sopimus, että ero lähtee heti vireille jos röyhtäilee tai pieree vessan ulkopuolella. Loistava diili meistä.
 
vierailija
Onneksi vaimoni ei piereskele. Itse piereskelen silloin kuin harvoin sieltä jotain kaasuja tulee, mutten kummiskaan ihan toisen nokanedessä ;D.
Ihan jokainen pieree. Ilmeisesti vaimosi vaan tekee sen silloin kun et ole paikalla, tai vessassa käydessään.

Meillä saa piereskellä ja röyhtäillä ihan jokainen. Eikä sen takia tarvii mennä vessaan.
 
vierailijapim
Tää on palstan wt-kulttuuria, josta vielä kuvitellaan sen olevan normaalia.

Eli todellakaan ei kuulu asiallisiin käytöstapohin muiden läsnäollessa päästellä kaasuja ylä- tai alapäästä!!! En voisi elää sellaisen tyypin kanssa! Sille ei voi mitään jos joskus vahingossa pääsee moista...silloin voi sanoa anteeksi. Pienet lapsetkin voi joskus vahingossa turauttaa, heillekin voi opettaa että voi sanoa anteeksi.
 
vierailija
Kyllä meillä pierrään ihan avoimesti,niin lapset,mies kun minäkin,jopa joskus siitä huumoria revitään ja saatetaan nauraa jonkun pitkälle fanfaarille eihän siitä mitään tulisi jos ei kotona saisi piereskellä ja röyhtäillä niin missäs sitten.oon tyytyväinen että voin haista ihan estottomasti miehen edessä,vaikka se joskus jopa paikkaa vaihtaa..mitäpäs meni joskus alkuaikoina sanomaan että olet täydellinen sitten kun päästät pienen pierun mun edessä ja muistan sen hetken joskus kun se tapahtui,niin kyllä oli mies ilonen (siksi varmaankin että uskallan olla se mikä oikeasti olen) se voi tosin olla että katuu jo tätä sanomaansa meinaa,en piere kamalan harvoin ja uskokaa tai älkää,olen muuten erittäin hyvätapainen,varsinkin muualla.se on sääntönä että ei saa piereskellä/röyhtäillä ruokapöydässä tai lähellä jos joku syö.
 
vierailijapom
Kyllä meillä pierrään ihan avoimesti,niin lapset,mies kun minäkin,jopa joskus siitä huumoria revitään ja saatetaan nauraa jonkun pitkälle fanfaarille eihän siitä mitään tulisi jos ei kotona saisi piereskellä ja röyhtäillä niin missäs sitten.oon tyytyväinen että voin haista ihan estottomasti miehen edessä,vaikka se joskus jopa paikkaa vaihtaa..mitäpäs meni joskus alkuaikoina sanomaan että olet täydellinen sitten kun päästät pienen pierun mun edessä ja muistan sen hetken joskus kun se tapahtui,niin kyllä oli mies ilonen (siksi varmaankin että uskallan olla se mikä oikeasti olen) se voi tosin olla että katuu jo tätä sanomaansa meinaa,en piere kamalan harvoin ja uskokaa tai älkää,olen muuten erittäin hyvätapainen,varsinkin muualla.se on sääntönä että ei saa piereskellä/röyhtäillä ruokapöydässä tai lähellä jos joku syö.
Ai missäkö? WC:ssä. Onko se liikaa vaadittu nousta ja käydä vessassa. Tarvittaessa vähän pidätellä. Eiks oo mitään käytöstapoja? Todella oksettavia olette.
 
vierailija
Ai missäkö? WC:ssä. Onko se liikaa vaadittu nousta ja käydä vessassa. Tarvittaessa vähän pidätellä. Eiks oo mitään käytöstapoja? Todella oksettavia olette.
Oksettavia siitä syystä että ei voida omassa kodissa pierrä,ei me niin tehdä jos on vieraita.sehän on nyt naurettavaa jos me jokainen vuorollaan käytäys töräyttää vessassa ja hajut seuraisivat perässä,mitä hyötyä siitä on mennä vessaan jos toiset tietävät mitä sinne menee luultavasti tekemään.kukaan nyt ei pysty pieremättä elää ja luonnollinen asiahan tämä on,ei niin mukava mutta välttämätön paha.hyi hitto mitä hienostelua,en tollaseen haluaisi opettaa lastani,ollaa olevinaa jotain..
 
vierailijapom
Piereskely on normaalia, pieren jopa kylässä.
Normaalia on moni muukin asia, jotka hoidetaan kohteliaasti omissa oloissa.

Kuin vaan. Jonkun mielestä kohteliaat käytöstavat on hienostelua, ja/tai perheenjäseniä kohtaan ei tarvitse käyttäytyä kohteliaasti. Musta toi on tosi outoa! Siis outoa että perheenjäsenten ja puolison seurassa käyttäydytään huonosti. Piereskellään, röyhtäillän, varmaan kiroillaan, nimitellään, huudetaan, raavitaan itseään, kaivellaan nenää ja korvia...mitähän vielä.
 
Pin
Ei kumpaakaan, varmaan joskus salaa mutta ei meillä kuulu se oikein tapoihin, että kuuluvasti piereskellään toisten läsnäollessa ja sitten toiset joutuu hajuissa olemaan. Jos tulee röyhtäys niin ei mun ole sitä pakko ainakaan kajauttaa ilmoille kuuluvasti. Ei nyt siis vessaan, mutta ei tarvi samalla sohvallakaan alkaa haista.
 
vierailija
Normaalia on moni muukin asia, jotka hoidetaan kohteliaasti omissa oloissa.

Kuin vaan. Jonkun mielestä kohteliaat käytöstavat on hienostelua, ja/tai perheenjäseniä kohtaan ei tarvitse käyttäytyä kohteliaasti. Musta toi on tosi outoa! Siis outoa että perheenjäsenten ja puolison seurassa käyttäydytään huonosti. Piereskellään, röyhtäillän, varmaan kiroillaan, nimitellään, huudetaan, raavitaan itseään, kaivellaan nenää ja korvia...mitähän vielä.

Noi juuri on niitä elämän normaaleja asioita,ei ehkä hehkeimmästä päästä mutta kumminkin..että raapiminenkin jotenkin etovaa :eek: enpä ole koskaan osannut ajatella että se olisi jotenkin yksityinen asia,sitä kyllä teen ihan missä ja milloin vaan!!
 
vierailija
Ei kumpaakaan, varmaan joskus salaa mutta ei meillä kuulu se oikein tapoihin, että kuuluvasti piereskellään toisten läsnäollessa ja sitten toiset joutuu hajuissa olemaan. Jos tulee röyhtäys niin ei mun ole sitä pakko ainakaan kajauttaa ilmoille kuuluvasti. Ei nyt siis vessaan, mutta ei tarvi samalla sohvallakaan alkaa haista.
Kyllä miehen pitää kuulua ja haista. Ei se muuten mies ole...
 

Yhteistyössä