pienten vauvojen äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
..minä seurustelin ja seurustelen edelleen ihan koko ajan..välillä nykyään pyydän neitiä keksimään omaa tekemistä omassa huoneessa,kun teen ruokaa keittiössä (neidin leikkihuoneen vieressä)..

..mutta muuten kaikki vapaa-aika kuluu neidin kanssa..

Me ihaillaan toisiamme, kirjahyllyä, akvaarioita.. Makoillaan lattialla, käydään "äitin pissalla", tehdään kotihommia ja syödään. Puhun paljon, iltaisin laulan. Mä en pidä oikeastaan ollenkaan vauvaa itsekseen, siis yksinään missään.. Nykyään "istuu" sitterissä keskellä ruokapöytää kun syön aamupalaa.

Neiti 11viikkoa.

Meillä on isohko lasten amme ja siellä ollaan leikkiä " pienet sammakot" hyppyyttäminen laulun kanssa ja "vesipeto" wroom äänen kanssa altaan päästä päähän sutien :D

Tuijottelen ja kutittelen ja lepertelen monta tuntia.. lähes koko lapsen hereilläolo ajan .. miinustettuna se aika mitä lapsi isänsä kanssa heijaustuolissa. Lapsi rakastaa heijaamista.

Välillä laitan lasta vatsalleen maahan ja kiipeämään mun vatsalla ja rinnuksilla kun olen puolimakuu asennossa.

Leikin varpailla ja sormilla.

Luen jo kirjaa välillä lapselle ja esittelen isot kuvat..

Esittelen lapselle usein ääniä ja tuoksuja. Lempituoksu ei ole naisellinen suklaa.. vaan vahva mentholi :-D

Leikin syöväni lapsen.

Varmaan jotain jäi tässä kertomatta.. niin ja isäkin leikkii lapsen kanssa mm. pärisyttelemällä massua.

poika 5vk 3 pv

Yhteistyössä