Pienten vauvojen äidit, olisiko kivaa, jos teillä istuisi vieraita ilta kymmeneen asti, eikä tajuais lähteä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin.

Vieras
Anoppi siinä sitten vietti aikaa meillä eilen klo kymppiin... Pienen vauvan äitinä ilta on oikeastaan ainutta "omaa aikaa" joka mulla on, olin ajatellut käydä saunassa, juoda yhden siiderin, ja syödä vähän herkkuja kun vauva nukkuu.

Mutta ei. Siinä meni mun lauantai-illan suunnitelmat ihan pipariksi, varsinkin kun oon niin väsynyt, että yleensä meen jo nukkumaan silloin kymmeneltä, että jaksan vauvan kans heräillä...

no kun mä vauvan ja taaperon kanssa olen kotona niin voin tuon yhden siiderin juoda ja syödä herkkuja vaikka sit sunnuntai iltana kun lapset nukkuu. Että ei mun elämää kaataisi vaikka anoppi iltaa istuisikin.

Kyllä muakin on ärsyttänyt kun eräs tuttavani on tehnyt samoin, mutta sanoin sitten että meillä laitetaan pieni nukkumaan kasin aikaan niin sen jälkeen ei mielellään enää seurustella vieraiden kanssa ellei asiasta olla aiemmin sovittu, eli siis ihan puhuttu että istutaan iltaa jne.

Jos mun anoppi olisi ollut täällä ilta kymmeneen, olisi mulla ollut sitä omaa aikaa siihen asti :D Ja jos välillä joku olisikin niin kauan täällä niin ei se haittaisi, kyllä sen jaksaa tuon yhden lapsen kanssa.

Kyllä mäkin voisin kestää jos kyse olisi KAVEREISTA, koska silloin voi kuitenkin olla vapaammin, mutta kun ei oikeen oo keskustelunaiheitakaan, niin mukava istua 4 tuntia ja yrittää keksiä jotain puhumista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä mäkin voisin kestää jos kyse olisi KAVEREISTA, koska silloin voi kuitenkin olla vapaammin, mutta kun ei oikeen oo keskustelunaiheitakaan, niin mukava istua 4 tuntia ja yrittää keksiä jotain puhumista.

Niin eli ongelma olikin se anoppi, ei se että vieraat on myöhään....olisit sitten passittanut sen kotiinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin eli ongelma olikin se anoppi, ei se että vieraat on myöhään....olisit sitten passittanut sen kotiinsa.

No kyllä mä kavereille voisinkin sanoa että nyt hus kotianne siitä, mutta tuskin anopille =)

Alkuperäinen kirjoittaja vat?:
Istuisitteko itse pikkuvauva perheessä klo kymmeneen asti? Onko ihmisillä oikeesti mitään käsitystä mistään?

Meillä kaveripiirissä on tapana avata suunsa jos väsyttää tms...
2 parasta kaveria asuu kaukana joten vierailutkin on kestää useamman tunnin.

Lisätään tähän, että voin myös anopin kotiuttaa kohteliaasti jos tuntuu että kaipaa omaa rauhaa.

Anoppi on varmaan sen verran tuttu ihminen, että saunaan voi mennä, siiderin juoda ja herkkuja syödä vaikka hänkin on paikalla? Joko yksin tai anopin kanssa... Toisaalta oman tahtonsa ilmaiseminen on myös hyvä taito opetella. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja vat?:
Istuisitteko itse pikkuvauva perheessä klo kymmeneen asti? Onko ihmisillä oikeesti mitään käsitystä mistään?

Meillä kaveripiirissä on tapana avata suunsa jos väsyttää tms...
2 parasta kaveria asuu kaukana joten vierailutkin on kestää useamman tunnin.

Joo, niin mä olisinkin voinut kavereille sanoa... Mutta oon varmaan kauhea nössö, kun en halua anopin mieltä pahoittaa.

mä en kyllä ymmärrä mitä niin kauheeta siinä on jos joku istuu yhtenä iltana kymppiin...kun YHDEN vauvan kanssa joka menee kasilta nukkumaan on sitä omaa aikaa sitten vaikka seuraavana iltana.
Mutta jos se on niin karseeta niin sitten pitää vaan sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Ei olisi kivaa,mutta tuskin sun anoppi olisi paikalle jäänyt jos olisit alkanut vetämään kuteita niskasta ja mennyt sinne saunaan. ;)

Itse asiassa istui kun mies oli jo menossa saunaan...

Mikset mennyt miehen kanssa saunaan?Hänen äitinsähän oli kyseessä,tuskin häntä sinäänsä hävettää jos oma poika menee saunaan.

Yhteistyössä